Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Uppdatering pågår

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Karlstad
  • 2005-06-12 13:39

Eller är det bara i min läsare?

Uppdatering pågår

Vi jobbar med en del förändringar under dagen - kan uppstå småproblem här och där eftersom vi försöker att inte stänga sajten helt under arbetet.

Loggbok (uppdateras fortlöpande)

- Felmeddelandet för artikelroboten är borta.

- Forumet "recensioner" är avstängt.
- Forumet "Mac Intel Inside har inte längre ett ™ märke"
- Forumet "Mac OS X 10.4 Tiger" är stängt - innehållet flyttat till Mac OS X forumet.
- Forumet "[99] Spelklan" är ihopslaget med spelforumet.
- Uppdaterade loginrutan uppe till höger, tog bort "ditt senaste besök..." och "klockan är nu..."

- Dagens aktiva diskussioner har fräschats upp en hel del.

Nästa stora (STORA) uppdatering kommer troligen i September och kommer ge första stora genomgången av utseendet sedan våren 2004. Vi kommer gå ut med ett frågeformulär där vi frågar dig vad du önskar dig av nästa generation 99mac.

Jag har ätit lite god indisk Tikka Masala till middag, ska sätta igång med lite fler småfixar nu.

Nu finns tre prenumererbara RSS-källor inkluderade på alla sidor, för dig som kör exempelvis Firefox har det dykt upp en liten RSS-ikon i nedre högra hörnet

Nyhets-feeden är på svenska också, har trollat lite med den.

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2005-06-12 20:35

Det är ju ingen katastrof, men felet jag påpekade i tidigare inlägg finns kvar. I vart fall hos mig (Firefox).

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-06-13 14:50
Ursprungligen av Danne V:

Det är ju ingen katastrof, men felet jag påpekade i tidigare inlägg finns kvar. I vart fall hos mig (Firefox).

Finns kvar för mig också när jag har "originalskalet". Om jag väljer "standard" så ser det ut som vanligt.

Ursprungligen av stile:

Finns kvar för mig också när jag har "originalskalet". Om jag väljer "standard" så ser det ut som vanligt.

Ajdå, kollar på det nu! Knepigt med många olika skins som ärver vissa saker av varandra!

Ursprungligen av Björnström:

- Felmeddelandet för artikelroboten är borta.

Ledsen, men jag får fortfarande upp det ibland..

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-06-15 20:31

Det är fortfarande fel på stilmallarna om det är dom som styr tabellerna.

Ett annat fel som funnits rätt länge till och från är:
--
Warning: MagpieRSS: Failed to parse RSS file. (not well-formed (invalid token) at line 32, column 25) in /articlebot/rss_fetch.inc on line 230

Warning: array_reverse(): The argument should be an array in /articlebot/articlebot.php on line 137

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /articlebot/articlebot.php on line 141
--

Dessa textrader kommer ofta högst upp på sidan.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-06-16 00:38

Haha, "Välkommen hem, Rajje" ...

Låter som jag har kommit till en sekt ...

Det håller på att meckas lite i dag, så det kan nog bero på det. Ser det fortfarande konstigt ut?

Det där beror på att jag ändrade i en template kallad "thread view" som påverkar både "dagens aktiva" och vanliga forumvisningen. Missade att den ändrade i båda och felet ska vara fixat.

  • Medlem
  • Öland
  • 2005-06-12 14:25

hur är det med Tiger-forumet? det verkar vara borta...

Ursprungligen av Danne V:

Eller är det bara i min läsare?

Ser likadant ut i min Safari 2.

1
Bevaka tråden