Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Pixlar dör, medans jag skriver...

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-06-05 23:46

Sitter med en hyffsat ny 20" Apple skärm. Plötsligt ser jag en pixel som låst sig.. jag försöker masera bort den utan resultat, och plötsligt ser jag en till, sen en till, sen poppar dom upp över hela skärmen, och poppar fortfarande upp!

Har testat stänga av skärmen, re-connecta sladdarna, etc, utan reslutat. Jag får ju iofs en ny på garantin, men hur är detaa möjligt??

  • Oregistrerad
  • 2005-06-08 11:58

nu har 5 dött... då borde jag väll få en ny utan diskution? Ringde apple och blev hänvisad att prata med Macforum i GBG, även fast jag inte köpt den där, men dom skall tydligen titta på den och "avgöra vad som skall göras". Tycker det e skit om jag inte får en ny, detta e ju ett anmärkningsvärt fel.. och hur vet jag att jag inte får fler med tiden?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-06-08 12:10

Klart som f_n du ska ha en ny direkt

Nu blir jag lite tveksam till om jag ska beställa en nästa vecka

Sök här på forumet och ni lär finna att Apples skärmar är inga kvalitets skärmar direkt även om priset kan få en att tro det. Vill man verkligen köpa kvalitet får man helt enkelt välja andra märken.

Ursprungligen av xplane:

Sök här på forumet och ni lär finna att Apples skärmar är inga kvalitets skärmar direkt även om priset kan få en att tro det. Vill man verkligen köpa kvalitet får man helt enkelt välja andra märken.

BS Apples skärmar hör till de bästa för pengarna, men klart att ett fåtal kan drabbas av defekter.

  • Oregistrerad
  • 2005-06-08 16:15

hm, ok..

jag tycker skärmen är det bästa jag tittat på i TFT väg iaf... rent bildmessigt i den prisklassen iaf

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-06-08 16:17

Apples skärmar är väl visst kvalitet. Verkar bara som Philip fått ett måndagsexemplar.... klart att du ska få den utbytt!

1
Bevaka tråden