Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

När kan man se keynoten på Apples sida?

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hur var det förra året? Kom quicktime-filmen upp strax efter att keynoten var avslutad, eller dröjde det tills nästa dag eller ännu längre? Någon som minns?

/Jernberg

Sänds den inte direkt så brukar sändningar komma upp några timmar efteråt.
Om de nu lägger upp keynoten från idag, jag kommer inte ihåg hur det är med WWDC Keynotes.

Förra årets finns i alla fall.

Ursprungligen av Jernberg:

Hur var det förra året? Kom quicktime-filmen upp strax efter att keynoten var avslutad, eller dröjde det tills nästa dag eller ännu längre? Någon som minns?

Jag kollade lite i MacRumors arkiv å dina vägnar (Kan starkt rekommendera den sajten för att hitta när saker och ting hänt i macvärlden eftersom de rapporterar om allt stort som händer kring Apple utöver rykten.)

Det verkar som om det tog ungefär 7 timmar förra året. Klockan 02:48 PM EST var keynoten över. Klockan 09:48 PM EST postades en artikel om att videoströmmen fanns utlagd.

Ursprungligen av Adrian B:

Jag kollade lite i MacRumors arkiv å dina vägnar (Kan starkt rekommendera den sajten för att hitta när saker och ting hänt i macvärlden eftersom de rapporterar om allt stort som händer kring Apple utöver rykten.)

Det verkar som om det tog ungefär 7 timmar förra året. Klockan 02:48 PM EST var keynoten över. Klockan 09:48 PM EST postades en artikel om att videoströmmen fanns utlagd.

Tack för infot! Jag länner mycket väl till Macrumors, men skulle inte palla vara så ettrig som du

Fan, nu vet jag inte hur jag ska göra. Ska jag helt skippa all rapportering från keynoten och se filmen imorgon bitti istället? Jag är ju så inhemult nyfiken!

Dags att stänga av alla internetaccess och lägga av telefonluren ungefär nu då

Vid MacWorld nu senast i januari så testade jag att verkligen världsfrånkoppla mig tills det kom upp en videoström. Det gjorde upplevelsen till betydligt bättre än om man redan vet allting. Men å andra sidan var det rätt drygt att vänta och sen så hade alla redan hunnit diskutera det i spaltmil när jag väl kunde komma tillbaka till macvärlden efteråt...

man kan se keynoten nu....

Ursprungligen av draags:

man kan se keynoten nu....

Eeeh, nu får du nog förklara dig… Var kan du se keynoten live - NU??

  • Medlem
  • 2005-06-06 19:15

Ja förklara!

Ja, vadå se?

sorry. var för ivrig och trodde helt plötsligt att det var dagens när det var januari keynoten - jäkla skit

Ursprungligen av draags:

sorry. var för ivrig och trodde helt plötsligt att det var dagens när det var januari keynoten - jäkla skit

Det var vad jag misstänkte. Fan, nu får jag duscha o byta kalsonger…

Ursprungligen av Jernberg:

Det var vad jag misstänkte. Fan, nu får jag duscha o byta kalsonger…

Va fan tror du jag har fått göra

Så går det när man är för ivrig - tänkte för en sekund fan live ok då e det viktiga prylar på G tills ajg började se att jag kände igen snacket

Diskutera vidare om allt som har med WWDC att göra i nyhetstråden.

http://www.99mac.se/forum/showthread.php?t=78243

1
Bevaka tråden