Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

SE K750 och låtar köpta från iTunes music store

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg/Maastricht
  • 2005-06-04 20:02

Fick ej dessa att fungera när jag hade kopierat över dem till luren via usb, någon som vet hur man gör? Har det något med behörigheten på de låtar man laddar ner från music store?

  • Oregistrerad
  • 2005-06-04 21:14

Beror säkerligen på att det är DRM skyddet som spökar.
Det går att köra dem i iPoden men jag har inte testa i mobilen.
Ganska tråkigt när man väl köpt låtar så kan man inte spela dem var man vill.

  • Avstängd
  • International user
  • 2005-06-04 21:32

Det går inte att spela dem i K750 eftersom Apple´s DRM inte tillåter att du spelar på annan bärbar enhet än iPod. Synd, men så är det, antar att det är så för att de inte vill att de skall vara spelbara på Tex. JOS spelare.

  • Medlem
  • Göteborg/Maastricht
  • 2005-06-04 22:46

Ok, precis som jag misstänkte. Tråkigt men jag har ju en shuffle jag måste använda;) Men vore smidigt att kunna köra med K750:n

  • Avstängd
  • International user
  • 2005-06-04 22:59

Ett alternativ är ju att bränna en Musik-CD med det du köpt från ITMS, och sedan rippa dem igen i iTunes till DRM fria .mp4 för att spela i telefonen. Vet inte vad licensavtalet säger om det förmodligen är det inte tillåtet men det går ju iallafall...

Tråd modererad

Ett antal inlägg som bryter mot våra riktlinjer har raderats från tråden. Vi tillåter inte diskussioner om hur man bryter DRM-skydd på 99mac. Sunt förnuft gäller egentligen här. Är det olagligt är det antagligen inte tillåtet på forumet.

1
Bevaka tråden