Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad händer med iSync???

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det sprutar ut nya mobilmodeller på marknaden hela tiden men Apple vägrar uppdatera iSync!? Vad är det frågan om? Någon som vet när en uppdatering är att vänta?
Just på den här biten tycker jag Apple är helkassa. Om man vill ligga i fronten på utvecklingen så kan man inte ignorera mobilmarknaden.

Gå hit och hjälp till: http://discussions.info.apple.com/[email protected]@.68ac1e3b

Verkar vara många som är sura.

  • Medlem
  • 2005-06-02 18:21

Det är ju ingen idé att de utvecklar iSync för andra mobiler/pda:s eftersom de håller på med sin egen mobil/PDA som kommer snart... iNewton, iPad, iPhone!

...eller kanske inte?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-06-02 19:36

Med SonyEricsson så är man ganska safe..

Ursprungligen av Fredric:

Med SonyEricsson så är man ganska safe..

Jag har noterat det. Tyvärr gör ju SE i huvudsak helt kassa telefoner. K750i är ett upplyftande undantag men den har ju inte heller stöd i iSync.

Få k750i att funka med iSync

Ursprungligen av Pelleman:

Jag har noterat det. Tyvärr gör ju SE i huvudsak helt kassa telefoner. K750i är ett upplyftande undantag men den har ju inte heller stöd i iSync.

Se här, här är hjälpen!
http://commy.dk/blog/65/

Om IEEE utvecklade en komplett standard (filsyncning, kalendarsyncning, adressboksyncning etc.) för syncning mellan dator och mobiltelefonen (både över bluetooth och USB/Firewire) som både mobiloperativsystemtillverkare och datoroperativsystemtillverkare följer till punkt och pricka, så skulle det hela fungera mycket bättre och inga specialinlägg behöver göras. Samma protokoll skulle ju kunna användas för syncning mot PDA (både Palm och Windows OS). Det är ju inte så svårt, men alla vill visst dra åt varsitt håll, och vi kunder drabbas!

Senast redigerat 2005-06-28 18:42
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-06-02 19:51

Nu kommer jag inte ihåg företaget.
Men det är ett företag som kommer att ta över iSynk just för att apple inte hänger med att uppdatera det snyggt...

Tyvärr har jag varken länk eller refferens. Men en liten fågel viskade det i mitt öra...

Ursprungligen av atomlab:

Nu kommer jag inte ihåg företaget.
Men det är ett företag som kommer att ta över iSynk just för att apple inte hänger med att uppdatera det snyggt...

Tyvärr har jag varken länk eller refferens. Men en liten fågel viskade det i mitt öra...

*LOL*

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-06-02 21:22

Jag tror att iSynk släpper en skiva med Nsynk,, fast det är bara vad jag hört,, och tror....

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-06-03 02:51

oki,, tycker faktiskt att deras lurar är helt okej, iallafall om man jämför med nokias LSD pundare till formgivare

Fred

  • Medlem
  • Skänninge
  • 2005-06-28 14:14

Något är väl på gång i alla fall. I Tiger försvann ju en hel del inställningar ut från iSync. Det är väl i princip bara telefonsynkningen kvar?

1
Bevaka tråden