Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Firefox G4b1, min egna optimerade build av Firefox

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Som sagt, har optimerat en egen Build av firefox nu, och den är redo för nedladdning.
ni hittar den HÄR, Det är inget svenskt språk ännu, men jag jobber på det. Får några fel när jag försöker kompliera den med SV som språk.

DETTA ÄR EN FÖRSTA BETA, samt att den bygger på alphan av "Deer park" vilket är ett för stadium till Firefox 1.1

Kom ihåg att ta backup på eran profile innan ni testar den. Samt stäng av alla exstensions ni kör.

ni hittar mer information på hemsidan

firefox.solarflare.se

Senast redigerat 2005-05-26 16:05

Jag har förkortat din rubrik något samt fixat så att länken funkar.

spännande. måste testa. måste. måste testa.

startade inte ens. men jag är korkad, så...

Startade inte? får du nåt felmeddelande? Den startade fint för mig, samt att de flesta exstensions jag kör funkar.

Maila mig ifall ni har problem, alt så postar ni i tråden.

Påpekar också att den är skriven för PowerPC 7450, dvs nyare G4. men att den borde iaf starta för er med äldre G4.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-05-26 15:53

crashrapport

Startar inte för mig heller. Crashrapporten säger:

dyld: /Users/../Firefox_G4b1.app/Contents/MacOS/firefox-bin can't open library: @executable_path/libmozjs.dylib  (No such file or directory, errno = 2)

har inte kollat någon crashrapport. jag orkar inte med sånt... har en ibook g4 933. 10.4.1

hmm, tills jag fixat det där så plockar jag bort nedladdningen.
blir till att felsöka make loggen då ikväll. Jag kommer tillbaka med en ny build snart. Undertiden så byter jag ut den mot en stabil Firefox G4 1.0.4 build.

1
Bevaka tråden