Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tidrapportering

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-05-23 09:03

Vi letar efter ett nytt tidsrapporteringsprogram, gärna webbaserat. Vi är 10 personer och kör bara mac, mest safari.

Vad använder ni?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-05-23 09:06

Håller på att utveckla ett system som är "anpassat" för byråvärlden, men kommer att innehålla kunder, kontakter, tidrapportering, underlag för faktura, gemnsamma och enskilda synkbara kalendrar, webbaserat

?

Kan va nåt ?

/Tangen

  • Medlem
  • Karlskrona
  • 2005-05-23 20:33
  • Medlem
  • Neverland
  • 2005-05-24 00:21

ADJob funkar också. Än så länge endast i Classic, men jag ser inte detta som något hinder. X-version lär dock vara "på gång" inom kort.
Vi är 11 pers som tidrapporterar, 3 projektledare lägger upp alla projekt och kunder. Fakturering o sånt finns också med.

Vi kör ett system som heter Milltime som fungerar klockrent för oss. Vi är 13 pers och alla kör OS X. Allt kan göras via Safari eller Firefox.

Milltime

Ursprungligen av Patrick Jonsson:

Vi kör ett system som heter Milltime som fungerar klockrent för oss. Vi är 13 pers och alla kör OS X. Allt kan göras via Safari eller Firefox.

Du kan läsa om Milltime här:
http://www.millnet.se/milltime.htm
Vi kör det på vårt företag åxå, funkar kanon och är extremt skalbart.

  • Medlem
  • Höganäs
  • 2005-05-24 08:51

http://www.basecamphq.com/

Komptetent system. Från gratis till inte gratis, beroende på hur stor omfattning det ska användas.

  • Medlem
  • 2005-05-24 13:39
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-06-10 16:37

Jag vill slå ett slag för ett system som heter summera. summera

Hej! Jag arbetar på en byggfirma med 14 personer och har utvecklat ett eget system som jag kallar för iTimeManager (www.itimemanager.se). Där sköter man sin tidrapport via webben eller sin iPhone / Android. Det är speciellt framtaget för hantverkare, men fungerar alldeles utmärkt för andra yrkesgrupper också. Gå in på hemsidan och testa gratis eller kontakta mig så hjälper jag dig.

Mvh Henrik.

1
Bevaka tråden