Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99mac verkar vara en bra site!

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Kungälv
  • 2005-05-24 13:49

Har just blivit medlem eftersom här verkar finnas en uppsjö av nyttigheter...

  • Medlem
  • Alingsås
  • 2005-05-24 14:50

Du har helt rätt. Man får oerhört snabba svar på sina frågor, tips på nya program som gör ens Mac-liv mycket roligare, nyheter och mycket mer. Det är beroendeframkallande helt enkelt. Välkommen hit!

Ursprungligen av gurne:

Du har helt rätt. Man får oerhört snabba svar på sina frågor, tips på nya program som gör ens Mac-liv mycket roligare, nyheter och mycket mer. Det är beroendeframkallande helt enkelt. Välkommen hit!

Jag håller med om att det är lite beroendeframkallande. Det är svårt att inte titta in åtminstone en gång om dan för att se vad som avhandlas.

  • Medlem
  • Alingsås
  • 2005-05-26 00:44
Ursprungligen av Örjan Borgström:

Jag håller med om att det är lite beroendeframkallande. Det är svårt att inte titta in åtminstone en gång om dan för att se vad som avhandlas.

Ja.. och såhär i tentatider när man har en hel del tid över (eller inte egentligen.. blir det nog 10 gånger om dan sisådär.. :rolleyes:

Ursprungligen av Örjan Borgström:

Jag håller med om att det är lite beroendeframkallande. Det är svårt att inte titta in åtminstone en gång om dan för att se vad som avhandlas.

EN gång om dan, de var inte mycke.

Välkommen i gänget! Jag har hängt här i fyra år nu

  • Medlem
  • Växjö
  • 2005-05-26 12:55

jahopp, nyss skaffat PowerBook och snubblade över denna siten och forum, verkar ju mycket ställe detta!

//Jouster

  • Medlem
  • Alingsås
  • 2005-05-26 13:43
Ursprungligen av Jouster:

jahopp, nyss skaffat PowerBook och snubblade över denna siten och forum, verkar ju mycket ställe detta!

//Jouster

Ja, det är ju mycket ställe helt klart. Mycket bra också för den delen..

  • Medlem
  • Sjöbo
  • 2005-05-26 18:46

Så bra är det ju inte... Hehe! Skämta bara. 99mac är största anledningen till att jag inte brydde mig om något supportavtal med Apple. Här får man alltid bra och kompetenta svar, och även en hel del roliga tramsigheter.

-- Patrik

1
Bevaka tråden