Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

YES, äntligen en riktig IDE för annat än ObjC

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-05-17 11:32

Nu är den enda anledningen att jag inte vill switcha helt och hållet att det är så få pokersiter som stödjer Mac.

http://www.omnicore.com/

/hpe

  • Medlem
  • 2005-05-17 11:45

Metrowerks CodeWarrior har ju annars varit ett populärt alternativ för hantering av flera språk/plattformar, men det verkar vara på utgång...

  • Medlem
  • International user
  • 2005-05-17 12:19

Poker poker och poker. Vad är det som är så kul med att förlora pengar på nätet?

  • Medlem
  • 2005-05-17 12:53
Ursprungligen av rhesus:

Poker poker och poker. Vad är det som är så kul med att förlora pengar på nätet?

förlora kan du göra själv, jag ligger riktigt nära +-0. Har satt in pengar en gång och kan fortfarande spela med samma pott. Jag spelar för nöjes skull och om det blir så att jag förlorar de 50$ jag satte in har det givit mig flera månader underhållning.

Men, jag är nybörjare och lär mig hela tiden. Tror inte det är orealistiskt att ligga +-0 (inte nära) eller lite över. Sen att det är rätt knepigt att tjäna pengar är en annan sak.

/hpe

Jag har just packat upp min gamla sega G4. Hem-PCn fick inte vara kvar i min ägo längre... tyvärr.
Om det inte vore för att det inte finns någon vettig pokerklient hade jag med glädje köpt en G5, men nu blir det nog tyvärr en PC enbart av just pokeranledningen. Inte för att jag spelar dygnet runt, utan mer för att jag ska ha möjligheten att kunna spela poker när jag verkligen vill det.

Även om det låter löjligt tycker jag att Apple i dessa dagar borde ha ett visst intresse i detta fenomen. Vi kanske är ett fåtal som inte vill switcha av just den anledningen, men visst tusan borde Apple kunna styra upp detta problem tillsammans med det största bolagen utan att det ska kosta speciellt mycket pengar och energi?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-05-20 23:11
Ursprungligen av Skadast:

Jag har just packat upp min gamla sega G4. Hem-PCn fick inte vara kvar i min ägo längre... tyvärr.
Om det inte vore för att det inte finns någon vettig pokerklient hade jag med glädje köpt en G5, men nu blir det nog tyvärr en PC enbart av just pokeranledningen. Inte för att jag spelar dygnet runt, utan mer för att jag ska ha möjligheten att kunna spela poker när jag verkligen vill det.

Även om det låter löjligt tycker jag att Apple i dessa dagar borde ha ett visst intresse i detta fenomen. Vi kanske är ett fåtal som inte vill switcha av just den anledningen, men visst tusan borde Apple kunna styra upp detta problem tillsammans med det största bolagen utan att det ska kosta speciellt mycket pengar och energi?

Å andra sidan lär ju VPC flyta fint på en G5a...

/Kalle

Ursprungligen av kalleh:

Å andra sidan lär ju VPC flyta fint på en G5a...

/Kalle

VPC flyter ännu bättre på en G4, bara så du vet det. G5or är inte bättre i alla lägen.

  • Medlem
  • Simrishamn
  • 2005-05-27 20:06
Ursprungligen av Skadast:

Jag har just packat upp min gamla sega G4. Hem-PCn fick inte vara kvar i min ägo längre... tyvärr.
Om det inte vore för att det inte finns någon vettig pokerklient hade jag med glädje köpt en G5, men nu blir det nog tyvärr en PC enbart av just pokeranledningen. Inte för att jag spelar dygnet runt, utan mer för att jag ska ha möjligheten att kunna spela poker när jag verkligen vill det.

Även om det låter löjligt tycker jag att Apple i dessa dagar borde ha ett visst intresse i detta fenomen. Vi kanske är ett fåtal som inte vill switcha av just den anledningen, men visst tusan borde Apple kunna styra upp detta problem tillsammans med det största bolagen utan att det ska kosta speciellt mycket pengar och energi?

Om man ger upp en Mac(!!!) för en sådan sak ska man nog se över sitt pokerspelande ...

För att återgå till ämnet: Det var inte precis så att X-develop stödjer så många alternativ. Hur mycket stöd har det för Macen? Kan man lägga till fler språk som plug-in (som man kan till Xcode)?

1
Bevaka tråden