Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bytet är ett faktum !

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag ha så sent som igår eftermiddag äntligen vågat/haft råd att trycka på knappen som slutför beställningen i AppleStore!
Har endast ägt peze hittils men har nu ett tag varit lite nyfiken på att testa en mac.
Hade dock ingen koll på hur det fungerade mellan mac och peze, och ska jag vara ärlig hade jag en nästintill obefintlig vetskap om hur OSX var att arbeta med.
Men efter att ha blivit medlem på detta forum och kollat runt några veckor känner jag mig nästan upplyst på mac fronten. Det kanske inte är så att jag kan allt som finns att veta, eller alla saker jag kommer att behöva vetskap om, men det mesta jag hittils undrat över har jag kunnat få svar på här på forumet!
Och sen känns det ju som en trygghet att 99Mac finns här på nätet om/när problemen börjar droppa in, som jag tror det gör för dom flesta efter en switch.
Valde inte till AC dock! Tror minsan att detta forum är minst lika kompetent som Apples telefonister!
Men har väl 1 år kvar att avgöra om jag har lust att lägga ut dom tusenlapparna för att iaf få garantin förlängd.

Jag är då mycket tacksam för att ni delar med er av eran kunskap!

Tror då med säkerhet att jag kommer bli nöjd över min nya PB 15"!

Så nu kommer väl den allt för långa väntan då...

Välkommen! Vilken Mac köpte du?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-05-19 08:15

välkommen till "klanen"

/Tangen

Man tackar!
Det fick bli en 15" PB 1,67GHz, 128 vram, 100 gb hdd!
Räknar då med att den håller en par år iaf.

  • Oregistrerad
  • 2005-05-19 11:03

Sitter och kikar lite på finanserna, förhoppningsvis ska det finnas rum för en 15"are även för mig.

  • Medlem
  • 2005-05-19 14:07
Ursprungligen av bjossman:

Valde inte till AC dock! Tror minsan att detta forum är minst lika kompetent som Apples telefonister!
Men har väl 1 år kvar att avgöra om jag har lust att lägga ut dom tusenlapparna för att iaf få garantin förlängd.

AC rekommenderas, 99mac kan hjälpa till med mycket, men reservdelar och reperationer är klurigare...

  • Oregistrerad
  • 2005-05-19 14:11

Välkommen! Trevligt med en fin PB... Jag rekkomenderar AC, det må kosta men det lönar sig både om den pajar samt höjer andrahands värdet vid försäljning. Men ta en funderare och se om du vill köpa

/Wheat

Själv är jag extremt nära att köpa en 12" PB. Får räkna på det nu när lönen kommer.

Har illussionen av att man kommer jobba effektivare med en liten bärbar dator. Tänker på att den är lätt att ta med och bara ta fram när man har lite tid över. Kan det stämma - eller är det en illussion?

Måste fixa en billig lösning för ordbehandlig också, lägga ut flera tuden för Office har man lixom inte råd med. Tror det blir en med superdrive, känns som det kan vara värt att lägga de extra pengarna. Kommer antagligen även köra med det minnet som finns och kanske köpa mer senare om den känns för slö..

1
Bevaka tråden