Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem att synca V800 med PB

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har problem att synca V800 med datorn. Allt är uppdaterat och datorn är parkopplad med telefonen. Det är i iSync problemet uppstår. Jag kan inte lägga till luren i iSync. Den hittar den inte. Är det nån programvara jag skall ladda ner? Tacksam för hjälp. Suttit med detta nu i fyra timmar.

  • Oregistrerad
  • 2005-05-03 20:40
Ursprungligen av Ryberg:

Jag har problem att synca V800 med datorn. Allt är uppdaterat och datorn är parkopplad med telefonen. Det är i iSync problemet uppstår. Jag kan inte lägga till luren i iSync. Den hittar den inte. Är det nån programvara jag skall ladda ner? Tacksam för hjälp. Suttit med detta nu i fyra timmar.

Du kanske vet det här redan, men för säkerhets skull:

- Du måste parkoppla från datorn, inte från telefonen, dvs gör luren "sökbar" eller vad det kan tänkas heta.

- Du använder "Systeminställningar" -> "Bluetooth" -> "Enheter" -> "Ställ in ny enhet..." för att lägga till luren. Den poppar upp automagiskt i iSync sedan.

Ok, nu har jag fått syncningen att funka i och med Tigern. Men fortfarande funkar inget modem i modemlistan när jag skall ringa upp *99#. Luren får kontakt men den bara kopplar ner hela tiden. Tips någon tack?

1
Bevaka tråden