Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Platt skärm till PB 667

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har mina funderingar på at skaffa en extern skärm till min PB för att få en bekväm arbetsplats. Följande alternativ finnes:

Apple 20" och en Andersson Y23. Den senare är igentligen en LCDTV på 23", men har 1360x768 i upplösning oh borde därför funka som skärm också. Den saknar DVI, men har å andra sidan TV (och bild-i-bild funktion så man kan jobba och kolla TV i en liten ruta).

Min fråga är om min gamla PB 667 DVI kommer att kunna dra runt dessa skärmar eller är bildskärmskortet för klent? Hur mycket gör DVI eller avsaknaden av det? Bägge kostar ungefär lika (lika mycket som min budget är) mycket och är lika snygga. Det skall tilläggas att jag kommer inte att sitta i Photoshop och mecka. Jag vill ha en hyfsat stor skärm, med snygg design.

Jag "tror" att din PowerBook skulle klara båda skärmarna, iaf Andersson utan problem så länge den har VGA-kontakt, men 20" Apple skärmen har ju högre upplösning vilket är bra för framtida behov.

1
Bevaka tråden