Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mac1 han före 99Mac med tröjor

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Noska macsiten Mac1 har lyckats med vad vi bara pratat om, att få till det med tröjor... kanske inte världens snyggaste tröjor men där finns 6 varianter att välja mellan - 3 stycken med deras logga samt webbadress. Man berättar även HUR man gick tillväga för att hitta sin lösning - priset helt OK, 140 norska kronor.

http://mac1.no/node/1331

Här är 1 exempel med även den andra varianten på tröja - heja Norge!

... Vi har fått mange forespørsler etter Mac1-tskjorter og annet materiell. Nå er de endelig her! Gjennom samarbeid med den tyske leverandøren Spreadshirt kan vi nå tilby meget stilige Mac1-tskjorter og etterhvert også annet materiell som klistremerker og musematter. ...

Varför vaknar ingen svensk macåterförsäljare och ser till att 99ma har egna tröjor? Vore jag MacForum eller Macoteket så skulle jag se möjligheter till en bra exponering. Jag skulle kunna aceptera att det på framsidan tydligt visade 99Mac-logga och mer finstilt på baksidan visade företaget som sponsrade tröjor till en viss del av framtagningskostnaderna.

En meget god idé, Olle!

  • Oregistrerad
  • 2005-05-14 20:17

99mac tröjor är ett måste Någon kan väl se till att fixa det, jag antar att dom skulle sälja ganska bra ändå..?

Jag har gett en offert på tryck av tröjor, kruxet verkar vara att ingen vill sköta själva distributionen.

1
Bevaka tråden