Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur ofta uppdateras Powerbook-serien?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Nykvarn
  • 2005-05-13 15:11

Hur ofta uppdaterar de powerbooken på ett år? Funderar på att skaffa sen innan skolan börjar och då vänta till spetember. Tror ni att de kommer att hinna släppa en ny powerbook tills dess?

//Sandra

  • Medlem
  • Linköping
  • 2005-05-13 16:20

Vet inte hur tillförlitlig denna sida är, men de håller koll på hur ofta Apple brukar uppdatera. Dock säger detta inte hur det blir denna gången. Hoppas att du köper i rätt tid, lycka till!

http://buyersguide.macrumors.com/

  • Medlem
  • Nykvarn
  • 2005-05-14 11:39

Tack, bra sida

Jag har förtydligat rubriken i ditt inlägg. Läs mer här:
http://www.99mac.se/forum/announcement.php?f=91

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-05-14 20:14
Ursprungligen av glamsjo:

Hur ofta uppdaterar de powerbooken på ett år? Funderar på att skaffa sen innan skolan börjar och då vänta till spetember. Tror ni att de kommer att hinna släppa en ny powerbook tills dess?

//Sandra

Själv vill jag ha en 12'' PB men lite högre upplösning än 1024x768. Därför suktar jag efter något sånt härnt . Apple har ju en utvecklarkonferens som inleds den 6 juni och då brukar Steve Jobs presentera nya grejor. Jag hoppas på det...

  • Medlem
  • Nykvarn
  • 2005-05-15 23:42
Ursprungligen av pesc:

Själv vill jag ha en 12'' PB men lite högre upplösning än 1024x768. Därför suktar jag efter något sånt härnt . Apple har ju en utvecklarkonferens som inleds den 6 juni och då brukar Steve Jobs presentera nya grejor. Jag hoppas på det...

Den verkar inte helt fel faktiskt Den 6 juni är rätt snart också. Men om han nu skulle presentera den på konferensen, hur länge skulle det då ta innan de prudukterna är ute i affären?

1
Bevaka tråden