Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iSync med SE z800i - problem

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-05-11 11:20

hej

Jag kan inte få iSync att fungera med min nya Z800, beror detta på att jag inte uppgraderat till senaste versionen av panther eller måste jag till och med köpa TIGER. Z800 finns med på listan över telefoner som fungerar. Ja kör bluetooth kan ju tilläggas.

tacksam för svar.

Patrick

  • Oregistrerad
  • 2005-05-11 13:43

jag försökte själv synca alldeles nyss, verkar som det krävs senaste versionen 2.0 av iSync och en bluetooth anslutning för att synca, jag försökte via USB men det fungerade inte.

Osäker på om iSync 2.0 bara kan köras under tiger, den följer iaf med i den installationen.

funkar för mig...panther och isync 1.5. du har nog parat dem fel. såg en tråd om det härom dan

sök på z800...
lyckat till

  • Oregistrerad
  • 2005-05-11 16:09
Ursprungligen av 509blkl:

funkar för mig...panther och isync 1.5. du har nog parat dem fel. såg en tråd om det härom dan

sök på z800...
lyckat till

nja...deathman löste det genom att installera TIGER, har inte riktigt lust med att lägga utt 600spänn för att få det o funka.

Jag har inte uppgraderat mitt OS sen jag fick datorn i feb, kan det hjälpa att uppgradera till 10.3.9? Verkar inte finnas nån enskild uppgradering för isync. Lite konstigt då det kommer nya telefoner och pdaer hela tiden.

jag synca adressboken o kalender i 10.3.9 iaf

  • Oregistrerad
  • 2005-05-13 10:48

...nu har jag uppgraderat till 10.3.9 och det fungerar fortfarande inte, när jag parar telefonen med datorn så kan jag inte välja synca med iSync, inte heller går det att lägga till telefonen som enhet!

Jag har en Z800 låst till 3 och en Powerbook 1.5 ghz 12tum

Några tips....börjar bli lite sne....

Du har väl testat att ta bort mobilen från bluetooth-enheter och para om dom?

Parar du ihop telefon och dator *från* telefonen? Tvärtom går nämligen inte.

/CX

  • Oregistrerad
  • 2005-05-13 17:39

Tack, nu löste det sig! Lite dumt att det inte går åt båda hållen!

  • Medlem
  • 2005-05-13 22:44

Jo.....fast i Tiger...

1
Bevaka tråden