Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Koppla högtalare till Airport Express?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Kungälv
  • 2005-05-11 10:54

Hej!

Går det att koppla högtalare, t.ex. Harman Kardon Soundsticks II, direkt till en Airport Express?

MVH

Johnnie

Om de har inbyggd förstärkare; ja. T.ex. HK Soundsticks 2

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2005-05-11 12:41

Vad bra! Det ljudet räcker ju gott i ett mindre rum istället för stereo. Några rekomendationer på högtalare med inbyggd förstärkare förutom nämnda Soundsticks?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-05-12 09:53
Ursprungligen av dunberg:

Några rekomendationer på högtalare med inbyggd förstärkare förutom nämnda Soundsticks?

Jag letade efter sådana för ett tag sedan. Jag hittade knappt några alls i vanliga "svensson-stereo-butiker", men sen kom jag in i en musikaffär (sån som säljer syntar) och där hade de flera modeller att välja mellan. Jag har inget märke att rekommendera, men ta med dig en CD och lyssna i en musikaffär!

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2005-05-12 11:12
Ursprungligen av pesc:

Jag letade efter sådana för ett tag sedan. Jag hittade knappt några alls i vanliga "svensson-stereo-butiker", men sen kom jag in i en musikaffär (sån som säljer syntar) och där hade de flera modeller att välja mellan. Jag har inget märke att rekommendera, men ta med dig en CD och lyssna i en musikaffär!

Det ska jag definitivt ta och göra! Tack för tipset. jag funderar på att sprida ut lite högtalare i lägenheten så att man kan lyssna på musik var man än är.

1
Bevaka tråden