Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Äntligen mac

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-05-10 18:28

[FONT="Lucida Sans Unicode"]Hej alla goa glada 99macare!
Har precis köpt min första mac genom tiderna. Nya uppgraderade iMac G5 blir det.
Den kommer i veckan och det ska bli härligt!
Med anledning av ovanstående har jag nu blivit medlem på 99mac.
Fick tipset om sidan av Anders Båth, som genom hela sitt liv varit en hängiven mac-anhängare.
Han har fått mig att konvertera från PC, och för det tackar jag nu ödmjukast!
Jaja....ville bara säga att jag är med i matchen nu å ser fram emot en härlig tid med min nya maskin!
[/FONT]

  • Oregistrerad
  • 2005-05-10 18:35

Jag lovar dig, du kommer inte ångra dig. (får jag ju hoppas i a f heeeeh). Nämen allvarligt, du kommer bli supernöjd!

  • Oregistrerad
  • 2005-05-10 18:38

[FONT="Lucida Sans Unicode"]Nä det är jag övertygad om att jag inte kommer att bli.
Den kommer kanske imorgon om jag har tur...
Kan knappt bärga mig. Det ska bli såååååååååååå underbart![/FONT]

  • Oregistrerad
  • 2005-05-10 18:43
Ursprungligen av dr. Helmer:

[FONT="Lucida Sans Unicode"]Nä det är jag övertygad om att jag inte kommer att bli.
Den kommer kanske imorgon om jag har tur...
Kan knappt bärga mig. Det ska bli såååååååååååå underbart![/FONT]

Jag menar att att jag är övertygad om att jag blir nöjd!

Samma sits som du

Sitter i samma sits som dig och väntar på den första macen i min tid. Har också blivit konverterad av en vän. väldigt jobbig väntan. Men jdet hoppas ja det är värt. Det ska bli trevligt att bli en macare och jag längtar efter att få insupa kunskap om dem. Hälsningar MacPossa!

  • Oregistrerad
  • 2005-05-10 20:42
Ursprungligen av MacPossa:

Sitter i samma sits som dig och väntar på den första macen i min tid. Har också blivit konverterad av en vän. väldigt jobbig väntan. Men jdet hoppas ja det är värt. Det ska bli trevligt att bli en macare och jag längtar efter att få insupa kunskap om dem. Hälsningar MacPossa!

Skönt att höra! Då är jag inte ensam om det...

1
Bevaka tråden