Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Högljudd cd-spelare??

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-05-10 08:31

Tjena!
jag bara undrar om era cd-läsare låter en del när man sätter in cd? det är en ibook 12''
och när dator scannar skivan efter virus låter det dön dön dön tills skivan är färdigsökt det låten kanske inte så jättemycket men sen låter den inte så(känner ingen som har en ibook).
Jag har undrat detta sen jag fick dator, om det är så på alla eller bara min...

  • Oregistrerad
  • 2005-05-10 08:34

Dom spinner ju upp i rätt bra varv, och då låter det gärna...

(Hittar du någonsinn några virus? Låter som mycke väsen för lite ull som kärringen sa när hon klippte grisen...)

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-05-10 13:14

jaja, jag bara undrar, så om det är något fel så man hinner lämna in datorn innan garantin går ut.

  • Medlem
  • Österbybruk
  • 2005-05-10 20:55

superdriven på min minin låter ju rejält när man stoppar i en skiva och den spinner upp i varv. Jag vet inte hur det låter när man scannar efter virus för det har jag än så länge inte gjort.

Låter din discdrive mycket när du stoppar i en vanlig audioskiva oxå?

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-05-10 21:43

japp... men när datorn tar/matar in cd låter det en del då eller låter det lite?

  • Medlem
  • Österbybruk
  • 2005-05-10 22:17

Svårt att förklara ljudet men just när man stoppar in en skiva så låter det rätt mycket. Jag tror inte du behöver oroa dig. Det låter liksom KAWAUMPH!

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-05-11 08:39

ja ungefär hehe, jag har trott nästan från början att jag fick datorn att det inte skulle låta så mycket, att det skulle knappt låta något, det var därför jag undrade, tack för ett lugnande svar...

Söka efter virus? Shit, jag visste inte ens att det fanns antivirusprogram till mac...

  • Medlem
  • Degerfors
  • 2005-05-13 15:08

Jag tror att läsaren vänder uppochner på cd'n/dvd'n, det låter så iaf

Första gången jag stoppade in en cd fick jag PaNiK!!, trodde att den paja...

1
Bevaka tråden