Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Personlig regskylt

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-05-03 09:45

Kanske lite ot.

Pratade med en kompis om att ha firmanamnet eller något annat relevant ord som personlig nummerskylt till bilen. Tror ni att folk ser o kommer i håg skylten eller kan det vara negativt om man ser bilen med en p-böta eller i en poliskontroll, vilket tyvärr kan hända om man använder bilen mycket

//Fredrik

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-05-03 09:47

stripa bilen istället, logga etc.... snyggare och inte så "brackigt" vilket många tycker

/Tangen

Du får helt enkelt se till att agera så som du vill att andra ska uppfatta ditt företag. Att se din bil släppa fram fotgängare vid ett övergångsställe säger en sak, att se den dubbelparkerad med en p-bot på vindrutan säger något annat. Bara att acceptera om jag skulle vara i din situation.

Dessutom är det dyrt att ha personlig registreringsskylt på bilen. 6000 spänn och efter tio år går den tillbaka till VV. Jag ha satsat på diskret stripning, absolut inte blaffiga magnetposters på dörrarna. Fundera på något diskret, men synligt bakom C-stolpen i i bak.

De flesta som ser Dig i trafiken, och hinner registrera vem Du är, kommer att göra det bakifrån. Niklas tanke på beteendet som bästa reklam, kobinerat med diskret loggning i bak, är bra.

Jag tror att du får tillbaka pengarna snabbare om du satsar på annan marknadsföring. Men har du pengar över, är trevlig i trafiken och tycker grejen är kul. Varför inte?

1
Bevaka tråden