Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny Men Gammal

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Karlskrona
  • 2005-05-02 21:10

Hej Alla,

Här har ni en kille/gubbe som varit Macoterian ett tag nu. Det började faktiskt med att ProTools (ett musikprogram) som jag använder rullar bäst på Mac. Jag skulle nog beskriva mig själv som ganska vanlig användare. Jag tycker med andra ord bäst om när det fungerar utan krångel. Mina Macar som jag mest ser som bandspelare tycker jag har fungerat bra och nu skall jag byta 1 utav dem till en G5. Enda smolket i bägaren just nu verkar vara att de nya 2.3 & 2.7 osv bara kan köras med Tiger som för tillfället inte stöds utav Protools. Ja, det är väl livet i en liten ask. Hoppas på många duktiga Macare och själv kanske jag kan bistå med lite ljudkunskap om så behövs. Jag är 43 år och numera boendes i Karlskrona.

Lev väl alla

csa

  • Medlem
  • Öland
  • 2005-05-03 16:00

ProTools-jobbare i Karlskrona? jobbar du med Pama?

Välkommen hur som helst //Filip

  • Medlem
  • Karlskrona
  • 2005-05-03 23:04

Nja

Nja,

vi känner varandra väl och startade varsin studio i början av 80-talet. Jag flyttade dock till S-holm och jobbade där under ett antal år. Magnus (Pama) stannade kvar i Karlskrona och utvecklade sitt företag.

  • Medlem
  • Öland
  • 2005-05-05 11:22

okey, har nämligen jobbat en del med dem...

1
Bevaka tråden