Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nya Nokia N91 - Ipodkiller?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

En titt på framtiden?

se på Nokia N91 .

Vad tror ni? kan den utgöra ett hot?

Den verkar onekligen intressant i mina ögon i alla fall.

  • Oregistrerad
  • 2005-04-27 19:09

gillar egentligen inte mulitprylar...

men om denna är så bra som den verkar kommer den definitivt knäcka Ipod på alla sätt och vis...

På vilket sätt tror ni att Apple måste kompletera/ ändra Ipod?
Fler funktioner? Radio?

  • Oregistrerad
  • 2005-04-27 19:21
Ursprungligen av artistfinder:

På vilket sätt tror ni att Apple måste kompletera/ ändra Ipod?
Fler funktioner? Radio?

För mig skulle en iPhone med samma möjligheter, samma storlek på disken, göra att jag skulle kasta min Sony Ericsson. Skulle vara skönt att bara behöva bära runt på en enhet. MP3 spelare, telefon och portabel hårdisk i ett.

  • Oregistrerad
  • 2005-04-27 19:12

På finska heter det iPodkilleri.

  • Oregistrerad
  • 2005-04-27 19:18

Apple ska ju också göra mobil, tyvärr med Motorola, men ändå. Har Apple något finger med i spelet brukar det ju bli något i hästväg. Sen undrar jag om den tänkta målgruppen vill betala ca 7500 kr för Nokian?

  • Oregistrerad
  • 2005-04-27 19:21

Med ett pris på 7 000 svenskariksdaler så vet jag inte =/
Man får ju 4 ipod minis för de priset...

Ursprungligen av MsB:

Med ett pris på 7 000 svenskariksdaler så vet jag inte =/
Man får ju 4 ipod minis för de priset...

Visst håller med men problemet är att du får en bra telefon, en hyffsad kamera och en bra? musikspelare för det priset.
Sätt ihop priset på de tre delarna var för sig och jag tror att du hamnar över det priset. Dessutom får du ju allt i samma box.

Jag tror att den möjliga svaga punkten är väl hur lätt den är att synca med datorn.

  • Medlem
  • Mölndal
  • 2005-04-27 19:48

Don't believe the hype!

Med mobiltelefoner är de alltid ett stort MEN......"tyvärr, med mac funkar det inte" ..."eller du måste ha den å den pc-programvaran för att det ska funka å så måste du köpa en usb adapter eller datakabel för 500 spänn"... å sen betala typ 30 spänn för varje nedladdad låt för att dom giriga operatörerna ska ha sin del av kakan. Mitt råd är att ha en pryl för varje användningsområde. Multigadgets är bara cool på cartoon network!!!

1
Bevaka tråden