Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

SIMBL-error

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Linköping
  • 2005-04-16 14:14

Hej,

Efter att ha installerat uppdateringar till OSX vägrar Safari att starta. Felmeddelandet försvinner ganska snabbt men jag hinner uppfatta att det är ett SIMBL-error. Jag har också installerat PithHelmet, misstänker att det är den som använder sig av SIMBL. Någon som kan hjälpa mig lite?

  • Medlem
  • Tyresö
  • 2005-04-16 14:58

Tror inte ......... funkar med denna Safari. Det var lika med Saft men en uppdaterad version kom idag.

Plocka bort ......... och vänta på en uppdatering. Läs mer här: http://hiredgoons.com/thc/index.php?category=/Development/PithHelmet

Senare: Hehe, Glömde h:et i PithHelmet och då kickade visst någon slags censurfunktion in. Cool. Annas stavas just det ordet med två t:n.

  • Medlem
  • Linköping
  • 2005-04-16 17:27

jag har testat att ta bort pithhelmet, men det hjälpte inte.. safari vägrar fortfarande.. jag är ganska ny på mac och det här är det första krånglet jag varit med om... jag har varit tvungen att använda internet explorer de senaste dagarna...

  • Medlem
  • Linköping
  • 2005-04-16 17:32

Jag installerade om Safari nu. Nu fungerar det också. Får hoppas att jag vågar installera PithHelmet, eftersom det är så fruktansvärt bra

Tack för hjälpen!

  • Medlem
  • Tyresö
  • 2005-04-17 13:05

Nu finns en uppdaterad PithHelmet också. v2.3.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2008-05-29 20:06

SIMBL error trots att jag tagit bort programmet

Har köpt ny MBP och fört över allt från den gamla men när jag startar safari så blir det dubbla SIMBL error, se nedan. Och jag som inte ens har installerat Forgetmenot nu, ändå kommer det upp! Hur får jag bort det?

(på andra fora så skulle man gå in i SIMBL-biblioteket men något sådant har jag inte..)

1
Bevaka tråden