Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Någon som spelar Xbox Connect?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-04-09 10:12

När jag nyligen upptäckte att det faktiskt gick att använda xbox connect på en mac blev jag verkligen överlycklig. Detta eftersom jag inte känner att jag kommer spela tillräckligt mycket för att skaffa live men att suget ändå finns där ibland.

Nu undrar jag helt enkelt om det finns någon annan här som spelar då det uppenbarligen verkar vara lite ont om svenskar. Om någon är intresserad kanske vi kan samordna en match i lämpligt spel.

För er som inte testat men är intresserade finns programet som behövs att ladda hem här!

Ah! Visste inte ens att det fanns. Hur funkar det?

  • Oregistrerad
  • 2005-04-09 13:04

Jovars, vad jag testat så har det funkat bra. Dock bara testat lite i Halo på en server som hade extemt hög ping så det sög men programet i sig verkar fungera alldeles utmärkt. Kanske dock har hittat något som funkar bättre men jag är långt ifrån säker på att det funkar och att det verkligen är bättre så jag ska testa det först.

Det enda problemet med det jag länkade till verkar vara att man inte kan skapa spel, eller var det kanske bara tillfälligt, någon som vet? Som sagt skulle det vara kul om vi blev ett gäng...

Nu har jag fått igång det men de spelen jag har verkar inte så populära.... Bara Halo 2 och James Bond... Får fixa Halo då...

  • Oregistrerad
  • 2005-04-09 19:27

Ptja, vi skulle ju kunna köra Halo 2 imorgon kväll, dock kanske vi behöver vara några fler, om vi inte kör co-op.

FÖr er som är intresserade av denna gratisvariant till Xbox Live så heter macversionen Aquaduct och går att hämta på www.postpose.com

Ursprungligen av Gustaf Haag:

FÖr er som är intresserade av denna gratisvariant till Xbox Live så heter macversionen Aquaduct och går att hämta på www.postpose.com

Ja, det var ju just det programmet som trådskaparen länkade till...

1
Bevaka tråden