Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Saknar ett stoppur eller nåt

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Vänersborg
  • 2005-04-06 13:36

Jag saknar ett litet program som håller koll på tiden som man surfar.
Helst som kan hålla koll på hur mycket de olika användarna surfar. Det ska naturligtvis starta av sig själv.
Fanns flera bra till MAc OS 7.5.5 men sen har jag inte hittat några. Har någon annan gjort det?

Tidtagarprogram

Om du får napp, så meddela det här snarast. Skulle vara intressant att se hur man uppfattar den tid som gått i relation till den fysiska tidsåtgången.

I alla små program som jag gör ingår tidtagning. Den lilla rutinen borde man ju kunna lägga in i
ett idiotlitet program som dras igång av ett litet manus. Problemet är att jag är så rudis när det gäller system, annars skulle man ju vilja ha en sån liten manick...

Kolla in alla nya REALBasic program. I RB mäter man i mikrosekunder, ganska noga. Har själv inte TID med det här...då jag påpassligt nog försöker sätta mig in i Hannes Eislers teori om parallella klockor. Det tar verkligen TID, om man bara har ett gammalt AB i matte...

*Bump* Är det någon som vet om något sådant program, som mäter tiden man surfar?

  • Medlem
  • Borås
  • 2009-03-02 14:42

Jag söker också nåt liknande. Jag söker ett program som ligger och påminner var 15:e minut om att jag kanske borde göra något vettigt i stället. Ska också gå igång direkt när datorn startar.

1
Bevaka tråden