Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Dell 2005FPW 20" eller 2405FPW 24"?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Någon av er som provat en eller båda av dessa skärmarna? På pappret ser dom ju ut att kunna mäta sig med Appels egna skärmar men till ett för mig i alla fall mer fördelaktigt pris.

  • Oregistrerad
  • 2005-04-05 20:36

…sök…

Ursprungligen av Pär:

…sök…

En sökning ger en massa snack om att dessa är på g.. När dom trådarna skrevs. Eller tja en sådan här ska jag kanske ha, trådar. Men ingen tråd som jag kunde hitta kom med värderingar från ägare till skärmarna. Inte på mac i alla fall. Kollar man US sidor ser det ut som att den är ganska hipp i PC världen.

  • Oregistrerad
  • 2005-04-05 21:14

Det finns massa om ojämn backlite på 2005 ex.v.
(fast efter en två tre returer verkar folk hitta en de "står ut med"… Får vad man betalar för…)

  • Medlem
  • International user
  • 2005-04-05 21:30

macnns forum har en hel del trådar (ja, i varje fall 2) om Dells displayer, tex. här , och här

lycka till!

/m

Tackar så mycket för hjälpen. Det ser ut som att revision A00 har en del problem men att rev A01 har blivit fixad på en del punkter. En intresant Review hittar man HÄR.

  • Medlem
  • Vallentuna
  • 2005-05-01 23:23

Jag kan skriva en recension när min fru får hem sin skärm (2405FPW) Ifall jag får chansen att koppla den mot min mini!.....

1
Bevaka tråden