Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Stort antal felprocent på iBook?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag är en ny och enormt nöjd iBookägare, men blev lite nervös när jag hörde att det var många som hade problem med sina ibookar - vissa som bytt logikkortet tre gånger etc.

Hur ligger det till egentligen - är det så stort felprocentantal, kan ju inte säga några direkta siffror men hört att typ hälften haft problem :-/

Någon som mig lite lugn om jag har fel

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-04-03 00:38

Nej, det tror jag absolut inte. Apple har väldigt få fel på sina produkter.

Var det inte så att dom äldre dasslock-modellerna kunde strula för en del. Det är så jag har uppfattat det hela iaf.

Har själv en ny iBook o den är jag jättenöjd med

Ursprungligen av Jani Uutela:

Var det inte så att dom äldre dasslock-modellerna kunde strula för en del. Det är så jag har uppfattat det hela iaf.

Nej första generationens ibook har det varit lite strul med byggd som en tank. Däremot så var senare generationer av ibook G3 drabbade av känsliga logikkort Apple bytte kostnadsfritt ut de flesta av dessa.

Ah, nu blev jag lite lugnare

Skrämde jag upp dig på mirkken benjamin?
Var inte så många felprocent iaf, men nya iBooks har defenetivt haft kvalitetsproblem med logikorts lödningarna. Finns flera här på forumet som håller med om den saken.

Det var ett antal iBook G3 som har haft fel på logickorten, JA.
Var en av dem som fick bytt ut mitt på den världsomspännande garantin.

1
Bevaka tråden