Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur ska man tolka detta?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

är väl ungefär samma som vad resten av alla rykten säger.. finns en annan tråd om de.

Nja, i alla andra trådar är det bara rykten, ComputerSweden skriver som om det har hänt.

  • Medlem
  • Sollefteå
  • 2005-04-01 16:39
Ursprungligen av Svampisen:

Nja, i alla andra trådar är det bara rykten, ComputerSweden skriver som om det har hänt.

Och sedan när har IDG's "journalister" researchat något som läggs ut på deras föstasida? Det mesta är ju bara taskigt översatta pressrelaser och lite eget tyckande.

Jag litar inte för 5 öre på det som skrivs där, ska man få fakta på något måste man gå till källan.

EDIT: Jag glömde "" runt journalister

Ursprungligen av matseng:

Och sedan när har IDG's journalister researchat..

Journalister?

Det verkar ytterst konstigt att Tiger är klart och redo att säljas (enligt CS) utan att det står något på Apples sida =D.

Att Apples svenska site tar 1495:- för Tiger verkar ännu mer underligt, själv tycker jag det ser ut att vara 10.3 som säljs där...

Aprilskämt? Uppförstorat rykte? Eller en pressrelease som CS är ganska tidigt ute med? Vem vet...

Jag tror att det är CS som är ute och cyklar, de har säkert bara tolkat alla rykten som sanningar.

Sorgligt. Verkligen sorgligt. Känns som att någon dåligt insatt pc-människa har försökt skriva en artikel till oss maccare och misslyckats fatalt.

  • Medlem
  • Lund
  • 2005-04-01 21:07

Alla versioner av Mac OS X har släppts på en lördag, så det är ju inte omöjligt att Tigern kommer imorrn. Men vi ska väl hålla diskussionen i ryktestråden än så länge.

Så var det det här med tydlighet i rubriker och inlägg också...

Ursprungligen av hugin:

Så var det det här med tydlighet i rubriker och inlägg också...

Det är sant, jag var kanske lite för abstrakt, ber om ursäkt för det.

1
Bevaka tråden