Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny medlem-switch

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej
Mitt namn är Lars Eriksson. Jag är snart blivande sjuksköterska som har blivit stolt pappa till en G5 duel 1.8. Anledningen till att det blev mac, var att en kurskamrat köpte en G5 och jag gick dit och tittade. Det tog 30 min sen gick jag hem och ringde apple och beställde en själv.
Min G5 är det bästa köp jag gjort i mitt liv och det finns inget bättre än att vakna på lördagsmorgonen och bara starta igång min ögonsten.
Min Sambo var otroligt trött på mig en stund, p.g.a att jag pratade om mac hela tiden och förstod inte varför jag var så förtjust i mac, förens jag tog med henne till en mac butik i oslo och sa till försäljaren att han skulle förklara för min flickvänn varför mac var bra. Han var grymt grym sån nu går även hennes pc döden till mötes och hon kommer att bli stolt mamma till vad vi tror blir en Imac.

/lars

Ps Tack till alla som hjälper varandra att besvara på frågor här på forumet, som nybliven mac användare kan även de enklaste sakerna ibland vara svåra och då är det bra att få hjälp + att jag har lärt mig massor bara genom att sitta och läsa sida upp och sida ner av det ni här på mac disskuterar. Det intressantaste var nog han som fick datorn stulen och hur han sedan fick tillbaka sin dator , spännande läsning.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-03-28 21:52

Vilken trevlig presentation, Välkommen!
Jo, det finns inte många forum nuförtiden som har en så trevlig stämning som just detta forum .:)

1
Bevaka tråden