Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

D-Link bra telefonsupport

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Jag vill bara nämna att D-Link har en bra telefonsupport, köpte deras 108Mbit router DI-624 för några dagar sedan. Behövde lite hjälp med installationen så jag ringde supporten.. kort väntetid och mycket trevligt bemötande.

Ha det

Andreas

Senast redigerat 2005-04-12 22:24
  • Medlem
  • Kristianstad
  • 2005-03-21 10:03

Är du nöjd?

Funkar det då?
Har ju varit en hel del negativa invändningar mot D-Link i det här forumet, så jag undrar om det fungerar bra. Dvs om man vågar köpa en sån router.
Mvh
Clifford

Ursprungligen av clifford:

Funkar det då?
Har ju varit en hel del negativa invändningar mot D-Link i det här forumet, så jag undrar om det fungerar bra. Dvs om man vågar köpa en sån router.
Mvh
Clifford

Jag köpte Routern i Torsdags förra veckan så någon större erfarenhet har jag inte av drift och UH. Men hittils har den fungerat bra, inga problem med störande avbrott. Det första jag gjorde var att ladda ner den senaste mjukvaru-uppdateringen.. kanske har hjälpt något?

Jag åter kommer med feedback..

/Andreas

Nu har jag haft routern i tre veckor. hitintills har det inte varit några problem, ingen nedkoppling och struligheter allt har rullat på sedan aktivering.

Mitt nätverk består av:

- en stationär PC, kopplad via ethernetkabel till routern
- en PB (senaste versionen) wlan
- en wlan router D-Link DI-624 108Mbps
- bredbandsmodem till bostream 24Mbit

/ Andreas

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-04-12 09:14

Testat att kopiera stora filer mellan en trådbunden och en wlan dator?
Det brukar få de flesta hemma routers att krokna tyvärr :/

mvh
b0bben

Ursprungligen av b0bben:

Testat att kopiera stora filer mellan en trådbunden och en wlan dator?
Det brukar få de flesta hemma routers att krokna tyvärr :/

mvh
b0bben

ok, har bara överfört filer med max 1 gig:s storlek.

Ursprungligen av archenti:

Hej!

Jag vill bara nämna att D-Link har en bra telefonsupport, köpte deras 108Mbit router DI-624 för några dagar sedan. Behövde lite hjälp med installationen så jag ringde supporten.. kort vänte tid och mycket trevligt bemötande.

Ha det

Andreas

D-Link är dock inte kända för att tillhandahålla med bra hårdvara till konsumenten. Bland annat deras DI-604 har haft en hel del problem och fått lämnas in ganska ofta av dem som köpt den.

1
Bevaka tråden