Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Att sälja Plus tjänst på 99% mac

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-03-20 09:35

OK Björnström nu är det tredje gången som jag försöker att köpa den där 300 kronors tjänsten. Jag har fortfarande inte lyckats hitta speciellt långt men jag har kommit fram till att man behöver pay pay.

Nu till goda råd. Det bästa med goda råd är att man inte behöver följa dem.

En knapp med avvikande färg för tjänsten. T.ex."Sveriges samlade Mac kunskap för 300:-/år"
På den sidan man kommer till förklara vad tjänsten innebär. Lägg villkoren separat på en annan sida som man kan läsa och klicka för när man klickar på köp knappen som finns placerad på både övre och undre delen av sidan.

Gör samma sak för Pro.

Jag har med avsikt inte tittat ordentligt på hur det är upplagt i dag vilket jag tänker göra nu. På måfå slog jag upp ett inlägg och det var förvånansvärt få som var medlemmar.

  • Oregistrerad
  • 2005-03-20 09:42

Jag ger up. Jag kom till info sidan och klickade på Beställ 99mac Plusabonnemang och kom till en sida som säger att 99mac Forum inte har några betalforum idag.

Har tjänsten upphört?

Registreringen är "tillfälligt" avstängd efter vad jag förstått.

Alla sidor som ligger under http://www.99mac.se/info/ känns för övrigt som om de är i stort behov av att uppdateras så de stämmer med rådande förhållanden.

Tips: gå igenom alla dessa infosidor kontinuerligt, så fort ni ändrar på något (ny logga, t.ex. )

  • Oregistrerad
  • 2005-03-22 07:55

Efter att ha tröttnat på punkt mac skulle jag vilja ha pro men med 200MB. Skulle inte olika lagringsval vara bra? I och för sig kan man ju göra sina ISP hemsidor till undersidor.

Några tankar runt det?

Plusforumet har blivit en viktig mötesplats för långvariga medlemmar där offtopic och exempelvis känsliga diskussioner ofta har hamnat (inte minst hela mactorget-affären). Vi valde att stänga av möjligheten till Plusmedlemskap i samband med detta men det är nog dags att öppna för nya medlemmar igen.

Ska ta upp saken med moderatorerna (vi har faktiskt fått ett riktigt bra moderatorteam nu!) som får ta lite snabba beslut.

  • Oregistrerad
  • 2005-03-22 09:18

OK jag väntar med mitt pro medlemsskap. Skicka mig ett mail när / om plus öppnas så skall jag byta ut punkt mac till pro här.

1
Bevaka tråden