Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod Shuffle vann test i SVT's barnprogram REA

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Svt 1 barnprogram testade Jens of sweden Creative och shuffle.
Den enda invändningen mot shuffle var att det inte gick att se vilken låt som kommer. 4 plupar av 5.

  • Medlem
  • Höganäs
  • 2005-03-16 20:37

Kul att Shufflen "vann", men bortsett från det:

Ungarna är otroligt duktiga på att göra teve! Kul

Public service rules.

Ursprungligen av Micke F:

Kul att Shufflen "vann", men bortsett från det:

Ungarna är otroligt duktiga på att göra teve! Kul

Public service rules.

Håller helt o hållet med. Ett program som inte bara är för barn/ungdomar, precis som med Hjärnkontoret.

OT:

Publik service idag får tv4 att bli än mer tomma på innehåll. Och jag tackar gud att till o med de blå i riksdagen faktiskt inte vill ta bort en del av Public service. För hur brett skulle det då bli, en tablå bredd mellan Äntligen hemma och Paradise hotell.

  • Oregistrerad
  • 2005-03-16 20:41

A testet va inte så illa om man tänkte på att dom va barn

Helt rätt vinnare!

Samma tramstest utan riktlinjer som vanligt, men det var kul att Shufflen vann ändå

att hörlurarna inte sitter skönt ? men hallå ?

Ursprungligen av Stoffen:

att hörlurarna inte sitter skönt ? men hallå ?

Är det samma hörlurar som till iPod mini så håller jag med. Dom är absolut inte formade efter mina öron och sitter inte speciellt skönt eller bra.

  • Oregistrerad
  • 2005-03-16 21:04
Ursprungligen av Niklas Brunberg:

Är det samma hörlurar som till iPod mini så håller jag med. Dom är absolut inte formade efter mina öron och sitter inte speciellt skönt eller bra.

Då är det fel på dina öron!

Ursprungligen av Niklas Brunberg:

Är det samma hörlurar som till iPod mini så håller jag med. Dom är absolut inte formade efter mina öron och sitter inte speciellt skönt eller bra.

Dom känns som dom är gjutna efter mina öron men alla tycker olika, vet dom som tycker dom är för stora och andra som tycker att dom är för små. Det gäller nog att införskaffa några som sitter skönt om dom medföljande inte gör det.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-03-16 22:52
Ursprungligen av Stoffen:

att hörlurarna inte sitter skönt ? men hallå ?

Ja, de låter ju katastrofalt illa, så en se'n?

1
Bevaka tråden