Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Motorolas iTunes-mobil sägs lanseras på CeBit

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ryktet säger att Motorola kommer lansera sin iTunesmobil när portarna slår upp på Cebit i morgon.

http://www.mobil.se/blogg/visa_alla.asp?sid=1#blogg11

Jag sticker ner i helgen, om det finns intresse här (och möjlighet att koppla upp sig där ) kan jag lägga ut lite bilder.

Nu hände inte det, men det som är intressant är anledningen. Engadget frågade cheferna på Motorola om varför de inte släppte mobilen, svaret blev:
"the phone still isn’t being announced, but that’s because of the difference in “product release cultures” between Moto and Apple, and that Apple wants things under tight wraps until everything is good to go (no surprise there, right?). They also said Apple’s got the tip on working with the carriers and Moto’s not in that loop at all..."

Verkar som att Apple är mer involverade i designen av telefonen än vad jag trodde, och att de kanske väntar tills de är färdiga med en alternativ Musicstore med á la Napster; man betalar per månad och får ladda ner hur mycket man vill. En sådan tjänst skulle funka kanon med en mobiltelefon.

Nåväl, man får väl vänta och se. http://engadget.com/entry/1234000570036195/

  • Oregistrerad
  • 2005-03-16 13:06

Yes! Det är altså värt att vänta med att köpa ny nalle!

Väntar ivrigt. Hoppas det är klart tills Motorola släpper sin V1150. En sådan måste man ju ha...

  • Oregistrerad
  • 2005-03-23 07:57

Det blev inget på CEBIT...

Jag hittade en bild på nätet... va sägs? (Jag vet att dom som gjort den har gjort en miss på loggan!)

Jag hoppas verkligen inte att den kommer se ut såhär! :eek:

  • Oregistrerad
  • 2005-03-23 14:45
Ursprungligen av MsB:

Det blev inget på CEBIT...

Jag hittade en bild på nätet... va sägs? (Jag vet att dom som gjort den har gjort en miss på loggan!)

Jag hoppas verkligen inte att den kommer se ut såhär! :eek:

Snygg ju! Barnslig men snygg.

  • Oregistrerad
  • 2005-03-23 09:39

Den där idén ser lika gammal ut som första iMac...

Ursprungligen av attila:

Den där idén ser lika gammal ut som första iMac...

Ganska lik första ibook

  • Medlem
  • Solna
  • 2005-03-23 10:37

Jag som är sugen på att köpa en ny lur, men det verkar som att man ska vänta lite med att köpa en..

1
Bevaka tråden