Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Off-Topicforum tack

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ett Off-Topicforum vore inte fel, min länk till Gene krupa-filmer bara gick upp i rök!! Fast jag skrev att det var OffTopic, sköter ni 99Musik också?

  • Oregistrerad
  • 2005-03-14 11:17

< http://www.offtopic.se >
Den siten spran ur ett offtopicforum så att börja om där igen låter lite...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-03-14 11:19

finns det inte ett separat offtopic-forum jus i det syfte?

Ursprungligen av pichia:

finns det inte ett separat offtopic-forum jus i det syfte?

Tänkte mig mer en avdelning här för lite udda grejor man vill dela med sig av (Gene Krupa in action exvis.)
Har iofs. inget emot det här forumet, är nog ett av de bästa jag har stött på.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-03-14 11:56
Ursprungligen av bruksarn:

Tänkte mig mer en avdelning här för lite udda grejor man vill dela med sig av (Gene Krupa in action exvis.)
Har iofs. inget emot det här forumet, är nog ett av de bästa jag har stött på.

Då finns Plus/ Prokonto här på 99mac. Där kan man köra lite ot.

Ursprungligen av bruksarn:

Ett Off-Topicforum vore inte fel, min länk till Gene krupa-filmer bara gick upp i rök!! Fast jag skrev att det var OffTopic, sköter ni 99Musik också?

99musik-moderationen sköts av mig, Encore, Volantiz och JGB.

99mac skapade offtopic.se för att "slippa" offtopic-diskussionerna på 99mac.

Ursprungligen av bruksarn:

Ett Off-Topicforum vore inte fel, min länk till Gene krupa-filmer bara gick upp i rök!! Fast jag skrev att det var OffTopic, sköter ni 99Musik också?

www.offtopic.se låter som ett utmärkt ställe att diskutera dylikt.

Jag har skickat ett PM till dig igår angående detta Bruksarn. Vi tillåter inte offtopic-diskussioner på 99mac idag utanför plusforumet. Tidigare har vi haft ett sådant forum på sajten men har valt att flytta ut det till en separat sajt, vilket har fungerat bättre.

  • Medlem
  • Landskrona
  • 2005-03-14 15:43

Tycker det är tråkigt att man inte kan snacka OT med 99mac-användare. Offtopic.se är ju ett helt eget forum som dessutom är katastrofalt dåligt uppdelat med femti-elva olika kategorier.

Ursprungligen av k3vlar:

Tycker det är tråkigt att man inte kan snacka OT med 99mac-användare. Offtopic.se är ju ett helt eget forum som dessutom är katastrofalt dåligt uppdelat med femti-elva olika kategorier.

Och du vill ha en kategori till här? Som om det inte är många nog redan?

Ursprungligen av k3vlar:

Tycker det är tråkigt att man inte kan snacka OT med 99mac-användare. Offtopic.se är ju ett helt eget forum som dessutom är katastrofalt dåligt uppdelat med femti-elva olika kategorier.

I plusforumet kan man det.

Hur kommer ma åt plus-forumet då

Ursprungligen av bruksarn:

Hur kommer ma åt plus-forumet då

Man blir plus- eller promedlem.

Ursprungligen av Kristofer:

Man blir plus- eller promedlem.

Kosta pengar, eller?

Offtopic är till 90% Mac-användare så det råder ingen brist på Mac-diskussioner.

Det finns alltid en kategori som passar för dina Gene Krupa-grejor där också. Även om det verkar ostrukturerat som finns det en sorts struktur i kaoset. Du får väl gå in och kolla, man ser inte så bra hur det ser ut förrän man loggar in sig.

Japp, det kostar lite pengar. Ungefär tio öl på krogen (om man inte är kräsen när det gäller maltdrycker, då blir det färre stop man har råd att inmundiga) eller åtta pizzor. I reda pengar blir det 300 kronor för ett plusmedlemsskap.

Pro kostar lite mer, men ger dig även lite tillbaka.

Läs mer här: http://www.99mac.se/info/plus.php

1
Bevaka tråden