Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ännu en blivande switcher har anlänt till forumet

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Upplands Väsby
  • 2005-03-13 11:28

Ärade Mac-vänner,

Till att börja med vill jag ge 99mac beröm för att vara Sveriges, utan tvekan, trevligaste forum!

Jag själv är fortfarande fast i den mörka sidans bojor, men kämpar tappert för friheten.

Jag har alltid varit fascinerad av Apples former och design. När man kommer ifrån WintelPC-världen så är allt som Apple gör helt fantastiskt. Datorer som fungerar(!) är helt tysta och bara så snygga!

Detta forum har varit min största källa till information om Mac och inspiration till ett byte, och det är en ära att få ta del av härligheten.

Min dröm-Mac är nya PowerBook 15", den lite mer utrustade varianten. Haken för mig är att det fattas ganska exakt 24 105kr. Men jag är snart där. Hoppas jag i alla fall.

Vi får se hur allt löser sig. Nu är jag på rätt sida, inte maskunvarumässigt, men i tankarna, och det måste väl räknas lite grann endå?

Må väl
Steve Roxtroem

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-03-13 13:05

Välkommen!
Jo, det finns inte många forum med en så bra stämning som det är här.:)

Ursprungligen av Roxtroem:

Ärade Mac-vänner,
Till att börja med vill jag ge 99mac beröm för att vara Sveriges, utan tvekan, trevligaste forum!

Jag har alltid varit fascinerad av Apples former och design. När man kommer ifrån WintelPC-världen så är allt som Apple gör helt fantastiskt. Datorer som fungerar(!) är helt tysta och bara så snygga!

Håller med undertecknad, ett mycket bra forum, sant är att man blir lite frälst när man har kört PC och sen går över till MAC. Allt är så välgjort och väl genomtänkt, så långt från den HPD-känsla man så ofta får med PC, hembyggd eller köpt.

1
Bevaka tråden