Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lite World of Warcraft frågor

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej jag har hust köpt en mac mini 1.42 med 512 i ram ....Jag tänkte ha den som wow dator och har lite frågor om wow i största allmänhet...
1))Jag undrar om det e så att man kan åka till alla ställen på kartan ?
2))Virveln i mitten på kartan, finns det ngn där och vad händer om man sugs in i den ?
3))Hur tror ni det flyter på en mac mini(jag har sökt och har hittat diskutioner men all flyter liksom iväg på andra ämnen)jag hoppas på 20 fps lr mer ??

Mvh Philip tcksam för svar !!!!

  • Medlem
  • 2005-03-10 22:59

Du kan besöka alla platser på kartan, men du får springa en hel del då det bara finns knutpunkter via flyg mellan vissa städer. Beroende på karaktär kan du transportera dig själv snabbare genom att tex förvandla sig till ett djur eller dricka vissa saker. Vissa områden kan du dock inte besöka förän du nått en viss level. (Du kommer bli dödad direkt om du kommer in i ett område som är gjort för högre level än dig själv.) Mellan kontineterna kan man förflytta sig via luftskepp eller båt. När du når lvl 40 kan du även köpa häst eller dylikt för att kunna transportera dig snabbare (Mycket tid går åt att förflytta sig i spelet).

Virveln i mitten har jag inte en aning om och har vänner som är lvl 40-50 och som aldrig nämnt nått om det så jag tror inte så mycket händer där för tillfället. (Spelet uppdateras med nya uppdrag och sånt med tiden)

Jag spelar på en G4 1.25 med 1,5 Gb minne. Funkar perfekt, men det kan lagga lite när man kommer in i städer där det är mycket spelare samtidigt.

Mer om wow... http://www.level7.nu/forum/topic.php?id=917

tack för svar !!

1
Bevaka tråden