Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

'WoW' snart slut på gratismånaden - hur blir det för dig?

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Om ett par dagar är gratismånaden slut för de som köpte spelet samma dag som det släpptes.
Hur kommer du göra?
Fortsätta spela?
Hur kommer du betala? per månad eller mer?

11 mars dras pengarna från dig, för många är det nog första gången man betalar för att spela vidare.

Jag kommer då betala denna månad, en månad i taget.

Hur många är det som kan tänka sig att betala drygt 87:- för spelet men inte 37.50:- för 99Mac i månaden?

Jag ska tyvärr inte fortsätta att spela WoW, har helt tappat intresse. Och som ni alla vet kräver det för mycket tid

  • Medlem
  • 2005-03-09 17:16

Jag har inte kunnat hitta hur man gör för att avregistrera mej. Det blir not en månad till men jag vill gärna veta hur man gör ändå.

  • Oregistrerad
  • 2005-03-09 20:05

Jag är kluven, man betalar i princip för att fördriva tid, och det känns lite fel när jag ändå har så mycket att göra och så många måsten. Hm.

  • Medlem
  • Borås
  • 2005-03-09 21:36

Håller med föregående två, det känns lite som att man betalar fullt för något man kunde betala bara "sin del" av

En sak jag undrar är vad som händer om man väljer att inte betala en månad, rensas alla karaktärer då eller? Jag tycker att de åtminstone borde ha kvar dem ett par-tre månader.

Inledningsvis blir det nog till att betala, men jag tycker att summan INTE är motiverad med tanke på hur oerhört många som spelar och kommer spela det.

Ursprungligen av rAWTAZ:

En sak jag undrar är vad som händer om man väljer att inte betala en månad, rensas alla karaktärer då eller? Jag tycker att de åtminstone borde ha kvar dem ett par-tre månader.

Blizzard har meddelat att karaktärerna kommer ligga kvar minst sex månader innan de tas bort.

Ursprungligen av Christofer:

Blizzard har meddelat att karaktärerna kommer ligga kvar minst sex månader innan de tas bort.

Enligt vad jag förstod så var deras mål att ha kvar dom i all oändlighet (dvs så länge dom kan)

Ursprungligen av Niklas Hjelm Smith:

Enligt vad jag förstod så var deras mål att ha kvar dom i all oändlighet (dvs så länge dom kan)

Det är mycket möjligt, och vore givetvis det bästa(även om "all oändlighet" kanske låter lite väl länge ), men är antagligen de inget vågat sig på att lova än... Det offentliga uttalandet just nu är:

Citat:

How long will Blizzard keep my characters if I stop playing?
We will keep your characters for a minimum of 6 months from the day your account was closed.

  • Medlem
  • Borås
  • 2005-03-10 11:32
Ursprungligen av Christofer:

Blizzard har meddelat att karaktärerna kommer ligga kvar minst sex månader innan de tas bort.

YES! =D Det var mycket bra

Jag fortsätter ett tag till.

Betala för tidsfördriv? Det är väl i stort sett allt, förutom när man köper mat.
Åka på semester kostar pengar, det är väl tidsfördriv

/Leopoldo på Silvermoon.

Ingen som kan eller vill svara på min fråga?

Att häcka här på 99Mac är för många ett tidsfördriv men att betala för det...

Ursprungligen av xplane:

Ingen som kan eller vill svara på min fråga?

Att häcka här på 99Mac är för många ett tidsfördriv men att betala för det...

Det har faktiskt inte med ämnet i tråden att göra, och det är bra om vi kan hålla diskussionen ontopic.

Jag vet inte, jag har drygt två veckor kvar på min gratisperiod, så man får väl helt enkelt se...

1
Bevaka tråden