Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Säljesannonser som hänvisar till Tradera.

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2005-03-09 18:06

Är det bara jag som börjar bli ohjälpligt gnällig eller är det fler som börjat irritera sig på att annonser här och på flera andra ställen (blocket.se, och det-där-torget.nu t.ex) i texten hänvisar en vidare till bjudning på tradera.com? En annons under säljes bör väl vara något som är köpbart direkt från säljaren i det forum eller på den sida där annonsen står att finna.. Vill man auktionera ut något går det alldeles utmärkt (ebay, qxl, tradera), men inte ska andra annonsforum vara reklampelare för detta? Är jag fel på det?

Håller med!

Instämmer.

  • Medlem
  • 2005-03-09 18:50

dito.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-03-09 19:10

Nej, det är ju inte bra. Men bör en regel tillämpas mot detta?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2005-03-09 19:15
Ursprungligen av ajaxx08:

Nej, det är ju inte bra. Men bör en regel tillämpas mot detta?

Saker som inte är bra bör man ju göra något åt.

Senast redigerat 2005-03-09 20:00
  • Medlem
  • Älmhult
  • 2005-03-09 20:04

Jag har använt mig av det några gånger när jag sålt vad jag nu haft till högstbjudande. Anledningen är att det blir enklare att handha för min del, det blir svårare för min del att ge fejkade högsta priser för att få upp priset, de som är intresserade av varan ser direkt vad högst budet ligger på och det finns fler möjligheter för intresserade köpare att alls hitta varan/försäljningen.

Det är ju inte bara köparen som tjänar på det

Flyttar till forumet för återkopplling.

1
Bevaka tråden