Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Koppla extern skärm till sin iBook G4?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej alla! Helt ny här på 99mac - lika ny som jag är ny iBook ägare. Jag har en lite fråga, det vore grymt skönt om man kunde koppla in sin 17" TFT och köra 1280*1024. Vad jag har läst här lite är att det ska gå att köra Spaning screen doctor eller vad det hette och kunde då få den att få en till skärm, inte bara klona som man annars kan med iBooken. Går det som jag har tänkt så är ju ett ytterliggare sak, iBooken har ju ingen vga-ut, vilket man får ha en adapter för att lösa I think? Medföljer den eller måste man köpa den löst är ju också en fråga.

Tack på förhand!

/Benjamin Larsson

  • Medlem
  • Växjö
  • 2005-03-06 19:29

Vet inte ifall det följer med en adapter till det men det gör det väl kanske inte. Jag har själv ingen iBook så jag kan inte ge något bra svar. Det går ju dock att beställa.
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/swedenstore.woa/91306/wo/mM7uwvpMyeRm2vzeDDfNu0Hnh0h/1.0.11.1.0.6.25.7.11.1.3

Sök på Screen Spanning Doctor i iBook-forumet så for du nog fram den information du söker.

VGA-adapter medföljer.

Grymt! Tack så mycket båda för svaren.

1
Bevaka tråden