Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Pär säger också hej!

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Skellefteå
  • 2005-03-03 10:58

Hejsan

Jag har varit med ett bra tag faktiskt men jag tror inte att jag hunnit med att skriva nåt.

Jag bor i Skellefteå (Schtaaan för infödingar) är 29 år nu hur det nu gick till. För närvarande
jobbar jag uteslutande med programutveckling på windows i cpp och .NET. Har dock en g4 2x1 Ghz
hemma som fungerar och går att använda Började banan med att koda mac för 10 år sen
så man kunde gamla macos som ett rinnande vatten. I samband med att OS X kom så bytte jag
jobb och hamnade i Wintel världen som jag faktiskt kunnat ignorera tidigare. En traumatisk
upplevelse. Jag har hunnit med att pyssla lite med Cocoa sen dess men inte hunnit så mycket
som man velat. Under årens lopp har det blivit en del linuxhackande och en del grejjande med
java också. Jag hoppas på nåt vis att komma tillbaka till att uveckla på macen igen men det
känns tyvärr rätt avlägset i dagsläget. Skulle vara trevligt. Eventuellt lite shareware på gång, har lite idéer. Men som alltid så är det den där tiden som sätter gränserna.

En kort snabb pres blev det iallafall.

  • Oregistrerad
  • 2005-03-03 11:00

Då får väl Pär säga hej till Pär

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-03-03 11:10

Och Magnus säger hej till pär

e hälsar ä välkommen!

Välkommen i gänget!

*skakar tass*

1
Bevaka tråden