Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

World of Warcraft definitivt en simultan release

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Om ni inte hört det redan så har det läckt ut privata meddelanden om alpha-testet av World of Warcraft. Det innerhåller bland annat information om hur man snabbar up bildrutshastigheten på spelet genom att slå av "Trilinear Filtering" på Macintosh. Tvärt emot vad folk tror så verkar det som om World of Warcraft blir en simultan release för både Windows och Mac OS enligt dokumentet i alla fall.

Det är egentligen konstigt att folk inte tror på samtidig släpp då Diablo 2 Lord of Destruction, Warcraft 3, och The Frozen Throne gjorde det. Kanske det har att göra med att spelet inte är utannonserat för Mac, eller är det redan?

Hur som helst så är det ett lovande spel! Jag kan inte hålla mig...!

  • Medlem
  • Linköping
  • 2003-12-15 19:24

På wow sidan står att de kommer att släppa både pc och mac versionen samtidigt och att de utvecklas parallellt:

"For what platforms will the game be available?
The game will be available on PCs and the Macs. We are developing both versions simultaneously and will be shipping them at the same time, as with our other recent games."

http://www.worldofwarcraft.com/wow/faq/faq_tech.shtml

Där ryker mitt sociala liv.

Jag startade denna diskussion för nästan ästacis ett år sedan

  • Oregistrerad
  • 2004-12-07 01:29
Ursprungligen av Niklas Hjelm Smith:

Jag startade denna diskussion för nästan ästacis ett år sedan

Och spelet är fortfarande lika beroendeframkallande

Ursprungligen av Pallish:

Och spelet är fortfarande lika beroendeframkallande

Jag har faktiskt ägt en kopia World of Warcraft nu sen releasen i USA. Har dock inte orkat spela det än

Ursprungligen av Niklas Hjelm Smith:

Jag har faktiskt ägt en kopia World of Warcraft nu sen releasen i USA. Har dock inte orkat spela det än

Hur löser du det? Du måste ha ett bankkonto i usa för att spela på de amerikanska servrarna.

Ursprungligen av bredbite:

Hur löser du det? Du måste ha ett bankkonto i usa för att spela på de amerikanska servrarna.

Japp. Det har jag.

Ursprungligen av Niklas Hjelm Smith:

Japp. Det har jag.

Ursprungligen av Niklas Hjelm Smith:

Japp. Det har jag.

Man behöver inget bankont i USA, vem är det som lurat i er det? Det räcker med ett simpelt svenskt visakort.

  • Oregistrerad
  • 2005-03-02 13:42
Ursprungligen av Matador2003:

Man behöver inget bankont i USA, vem är det som lurat i er det? Det räcker med ett simpelt svenskt visakort.

Står på amerikanska WoW-sidan.

lol, ok ja jag o många andra har lirat där med våra visa kort sedan i dec förra året....

Haha..

var på bio idag, det var reklam för WoW. Dom sade "aviable now for PC & Macintosh". Bra jobbat!

1
Bevaka tråden