Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Byter handuken mot stilren duk

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Halloj!
Om någon månad kastar jag in handuken för MS-laget och och tar fram en mer stilren duk med ett äpple broderat.

Senast redigerat 2005-02-26 11:45
  • Oregistrerad
  • 2005-02-26 12:09
Ursprungligen av thomasharaldsson:

Halloj!
Om någon månad kastar jag in handuken för MS-laget och och tar fram en mer stilren duk med ett äpple broderat.

Hallå!
Låter kul, vad ska du beställa?

Det blir en Imac G5. Jag har velat fram och tillbaka i några år sedan OSX kommit att gå över till plattformen. Anledningen att jag nu byter ligger inte i någon speciell funktion utan näst intill uteslutande om design och upplevelsen.

Idag sitter jag på en dell-burk som fungerar prima för mina behov dock saknar jag helhetskännslan som infinner sig när man sätter sig och knappar på en mac, allt från design till symbios mellan program och operativ.

  • Medlem
  • Mjölby
  • 2005-02-26 18:42
Ursprungligen av thomasharaldsson:

Det blir en Imac G5. Jag har velat fram och tillbaka i några år sedan OSX kommit att gå över till plattformen. Anledningen att jag nu byter ligger inte i någon speciell funktion utan näst intill uteslutande om design och upplevelsen.

Idag sitter jag på en dell-burk som fungerar prima för mina behov dock saknar jag helhetskännslan som infinner sig när man sätter sig och knappar på en mac, allt från design till symbios mellan program och operativ.

Med den insikten och inlevelsen - vad du måste ha lidit!

  • Oregistrerad
  • 2005-02-26 18:42
Ursprungligen av thomasharaldsson:

Det blir en Imac G5. Jag har velat fram och tillbaka i några år sedan OSX kommit att gå över till plattformen. Anledningen att jag nu byter ligger inte i någon speciell funktion utan näst intill uteslutande om design och upplevelsen.

Idag sitter jag på en dell-burk som fungerar prima för mina behov dock saknar jag helhetskännslan som infinner sig när man sätter sig och knappar på en mac, allt från design till symbios mellan program och operativ.

aha.

Nästan identiskt scenario som jag befinner mig i, sitter också vid en Dell som jag är väldigt nöjd med. Men som du säger, helhetskänslan finns inte.

1
Bevaka tråden