Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod Updater 2005-02-22

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Finns i programuppdateraren. Verkar lägga till stöd för den nya iPod minin - innehåller samma uppdateringar som tidigare till övriga iPods.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-02-24 09:22

Dock har de lagt till shuffle-funktionen i huvudmenyn till 3G iPoden! Det satt långt inne!

  • Medlem
  • Varberg
  • 2005-02-24 09:38
Ursprungligen av C-mon:

Dock har de lagt till shuffle-funktionen i huvudmenyn till 3G iPoden! Det satt långt inne!

Samt 1G och 2G också, hörni.

  • Oregistrerad
  • 2005-02-24 10:17

skrev det här i en anan tråd:

upptäckte att det finns något som heter "bildimport" som man kan lägga i huvudmenyn, har det funnits där innan och kan det vara stöd för apples bildimport även för äldre ipodar?

belkin och den där andra minneskortläsaren använder så vitt jag vet inte "bildimport"

  • Medlem
  • Varberg
  • 2005-02-24 11:26
Ursprungligen av bengtnitram:

skrev det här i en anan tråd:

upptäckte att det finns något som heter "bildimport" som man kan lägga i huvudmenyn, har det funnits där innan och kan det vara stöd för apples bildimport även för äldre ipodar?

belkin och den där andra minneskortläsaren använder så vitt jag vet inte "bildimport"

Jag har inte uppdaterat min 3G än, och jag kan lägga till "Bildimport" i huvudmenyn, kanske inte är svar på din fråga men, det är alltså inte nytt genom denna uppdatering...

  • Oregistrerad
  • 2005-02-24 15:14

...och jag kan lägga till "Bildimport" i huvudmenyn...

Men vad innebär det?

  • Oregistrerad
  • 2005-02-24 15:52
Ursprungligen av C-mon:

Dock har de lagt till shuffle-funktionen i huvudmenyn till 3G iPoden! Det satt långt inne!

...och vad uppnår jag med den? Är inte det bara en genväg till Blanda-Spår, eller är jag mest torsdagströg?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-02-25 10:36
Ursprungligen av Hoburgen:

...och vad uppnår jag med den? Är inte det bara en genväg till Blanda-Spår, eller är jag mest torsdagströg?

Jo, det är det. Men du slipper precisionsfippla med menyer, vilket åtminstone jag tycker är väldigt skönt. Innan var du dessutom tvungen att gå in och aktivt stänga av shuffle-funktionen när du vill spela en spellista rakt upp och ner, det slipper du nu.

Vad betyder: Stöd för iPod shuffles batteripack

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2005-02-24 21:05

Jag kan inte uppdatera min 3G-iPod med 2.2 till 2.3 - den säger att uppdateringen behövs men jag kan inte trycka på knappen Uppdatera. Hjälp?

vad är det här!? ipod ads!? om det är sant...tycker jag det inte verkar så bra :rolleyes:

http://www.bbspot.com/News/2005/02/ipod_ads.html

  • Oregistrerad
  • 2005-02-25 09:11
Ursprungligen av el gringo:

vad är det här!? ipod ads!? om det är sant...tycker jag det inte verkar så bra :rolleyes:

http://www.bbspot.com/News/2005/02/ipod_ads.html

Tidigt aprilskämt

1
Bevaka tråden