Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Svart t630 med vitt skal?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-02-24 16:28

Funderar på att köpa en t630. Vill helst ha en vit men bästa priset jag hittar är från Elgiganten, och de verkar endast ha den svarta.
Hur skulle det se ut om jag köpte en svart variant och sedan köpte till ett vitt skal? Skulle detta se exakt ut som den vita modellen eller skulle det skilja något i utseende? M.a.o. är det bara skalen som skiljer de två modellerna av t630 åt?

En annan fråga; hur är skalen i kvalitet och lättsamhet att sätta dit? Jag har provat nokia 6230 och skalet på den är hemskt! känns plastigt och billigt, samt att det är ett jäkla problem att sätta av och på det.

  • Medlem
  • Östersund
  • 2005-02-26 23:02

Det som skiljer är skalet och knappsatsen , för övrigt så är det en plastig skittelefon imho. Inte alls nöjd men min 630 som jag hade. K700 är ett bättre val....

Senast redigerat 2005-02-26 23:34
Ursprungligen av An3Azz:

För övrigt så är det en plastig skittelefon imho. Inte alls nöjd men min 630 som jag hade. K700 är ett bättre val....

Jag är grymt nöjd med min, så åsikterna går väl isär här.

  • Medlem
  • Östersund
  • 2005-03-06 00:51
Ursprungligen av Mats Björnström:

Jag är grymt nöjd med min, så åsikterna går väl isär här.

Jo jag kan ha fått ett dåligt ex oxå, man vet aldrig. Är dock grymt nöjd med p900 som jag har nu

Det går bara att byta ut batterisidan, dvs baksidan, eller kamerasidan soom SE säger.

Om du går in på www.tradera.com och söker på "t630" kommer du att hitta en SE t630 vit som auktioneras just nu!

http://www.tradera.com/auction/aid_11417002

Auktionen slutar om 8 timmar och utropdpriset är på 999:-. Nallen är inte låst och enligt säljaren helt ny md garanti.

Hoppas det var till hjälp!

Lycka till!

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2005-02-27 09:02

dom här har alla delar du behöver
http://mumien.se/

  • Medlem
  • Bollnäs
  • 2005-02-27 11:32

Jag hade några kompletta vita och svarta skal jag kunde ha skänkt till dig om jag hade sett den här tråden lite tidigare, kastade bort alla igår då jag inte längre har någon t630

Det går utmärkt att byta ut hela skalet, det man får vara försiktig med är att inte repa antennen när man tar bort täckplasten ovanför batteriluckan.

du behöver en Torx-7 nyckel och en liten skruvmejsel

  • Oregistrerad
  • 2005-02-27 12:43

Vad tror ni gossar om 3230 som kommer om någon månad?

1
Bevaka tråden