Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jag har fått min nya G5!

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2005-02-19 20:02

Min nya G5 2x 2,5 kom i fredags men jag satt hela eftermiddagen och faktiskt hela natten medd att lära känna macen efterrsom det faktiskt är min första mac!!

Jag har ju jobbat medd mac professionellt i några år men alltid våndats hemma över min PC... Så jag slog till med den största besten på en gång. Så nu sitter den och snurrar med PC bredvid.

Jag har hållt på medd datorer på mer eller mindre professionell nivå men vad jag upplevde i natt var en nästan erotisk upplevelse. Jag har aldrig varit med om att saker och ting helt enkelt fungerar

Livet är helt underbart.

  • Medlem
  • Harestad
  • 2005-02-19 20:47

Haha, ta det lugnt så att din "erotisk upplevelse" du skriver om består så länge som möjligt

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2005-02-22 00:23

Grattis till besten! Vilken lyx! PM DP 2,5 är verkligen en våt dröm som enda Mac med vattenkylning. Slog du till med drömgrafikkortet också eller?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2005-02-22 04:02

ATI Radeon 9800 256 DDR är kortet jag slog till på.. Vet inte om den du menar men det går undan kan jag säga..

Tack så mycket förresten!

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2005-02-22 17:38
Ursprungligen av viga:

ATI Radeon 9800 256 DDR är kortet jag slog till på.. Vet inte om den du menar men det går undan kan jag säga..

Tack så mycket förresten!

Ja, det är nog ett drömkort, i alla fall innan Radeon X800 XT kom vid årsskiftet men det kortet kan man fortfarande inte beställa via Apple. Man får köpa det separat. Hur är det med ljudnivån förresten? Det sägs att 9800 överröstar datorns fläktar. Låter det mycket mer än datorn?

  • Medlem
  • Österåker
  • 2005-02-22 05:09

Välkommen till den ljusa sidan som privatperson!

1
Bevaka tråden