Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Är Mac OS X 10.4 Tiger kompatibelt med Mac mini?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Kommer man kunna köra Tiger på en Mac Mini ??

Jg undrar för jag hörde att det inte gick ??

Jodå, givetvis kommer det att gå.

Dock får mini-ägare troligen inte njuta av Core image (då det kräver minst Radeon 9700 enligt Apples Honk kong-site ), men det är ju bara en detalj.

Om ni tittar efter lite så upptäcker ni att björnbuse endast gjort två postningar här och är således ny här. Måste ni komma med kommentarer som "jeeezus" osv (och samtidigt helt ignorera att besvara hans fråga)??

Visst, det hör till "god forumssed" att först kolla om en fråga redan ställts - innan man postar, men jag blir bara så trött på vissa medlemmars snobbism.

Och svaret på ursprungsfrågan är: Jajamensan! Det kommer att fungera utmärkt. Se dock till att ha minst 512 MB RAM i burken för att det ska flyta på hyfsat. Gärna 1 GB om du har råd...

/Jernberg

Jag har plockat bort inlägget som det syftas till ovan...

/Christofer

Senast redigerat 2005-02-21 14:24
  • Medlem
  • Gävle
  • 2005-02-21 14:03

Min kristallkula är oklar på den punkten.

Ursprungligen av Jernberg:

Om ni tittar efter lite så upptäcker ni att björnbuse endast gjort två postningar här och är således ny här. Måste ni komma med kommentarer som "jeeezus" osv (och samtidigt helt ignorera att besvara hans fråga)??

Visst, det hör till "god forumssed" att först kolla om en fråga redan ställts - innan man postar, men jag blir bara så trött på vissa medlemmars snobbism.

Och svaret på ursprungsfrågan är: Jajamensan! Det kommer att fungera utmärkt. Se dock till att ha minst 512 MB RAM i burken för att det ska flyta på hyfsat. Gärna 1 GB om du har råd...

/Jernberg

Jag har plockat bort inlägget som det syftas till ovan...

/Christofer

Tck för hjälpen

1
Bevaka tråden