Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Dålig support från Aspyr

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-02-18 17:56

Jag har försökt köra ett timedemo i Call of Duty, men har inte lyckats. Har sökt en hel del på nätet, men inte hittat nåt. Kanke är kass på att söka iofs :rolleyes:. I Quake3 så skulle man skriva "Timedemo 1" (enter) och sen "demo timedemobanan" (enter), men det funkar inte i Call of Duty.

Eftersom jag köpt och registrerat spelet tänkte jag att Aspyr skulle få ge mig support, det ingår ju liksom i kostnaden för spelet, men där stötte jag på patrull

Här är deras svar på min fråga om hur jag kör timedemo:
"Unfortunately, we cannot provide assistance with console commands or with running time demos. I apologize for any inconvenience that this may cause. I suggest that you check on the internet for this type of information."

Surt!

Ursprungligen av Stephan H:

Jag har försökt köra ett timedemo i Call of Duty, men har inte lyckats. Har sökt en hel del på nätet, men inte hittat nåt. Kanke är kass på att söka iofs :rolleyes:. I Quake3 så skulle man skriva "Timedemo 1" (enter) och sen "demo timedemobanan" (enter), men det funkar inte i Call of Duty.

Eftersom jag köpt och registrerat spelet tänkte jag att Aspyr skulle få ge mig support, det ingår ju liksom i kostnaden för spelet, men där stötte jag på patrull

Här är deras svar på min fråga om hur jag kör timedemo:
"Unfortunately, we cannot provide assistance with console commands or with running time demos. I apologize for any inconvenience that this may cause. I suggest that you check on the internet for this type of information."

Surt!

Tror inte man kan köra timedemo i call of duty. Men besök något cod forum. Men jag tror det inte går... nästan säker.

Ursprungligen av Stephan H:

Jag har försökt köra ett timedemo i Call of Duty, men har inte lyckats. Har sökt en hel del på nätet, men inte hittat nåt. Kanke är kass på att söka iofs :rolleyes:. I Quake3 så skulle man skriva "Timedemo 1" (enter) och sen "demo timedemobanan" (enter), men det funkar inte i Call of Duty.

Eftersom jag köpt och registrerat spelet tänkte jag att Aspyr skulle få ge mig support, det ingår ju liksom i kostnaden för spelet, men där stötte jag på patrull

Här är deras svar på min fråga om hur jag kör timedemo:
"Unfortunately, we cannot provide assistance with console commands or with running time demos. I apologize for any inconvenience that this may cause. I suggest that you check on the internet for this type of information."

Surt!

I deras suport ingå inte consollhantering. Det ger så mycket extra arbete om alla vill ha hjälp med consollen som ofta krånglar för folk.

  • Oregistrerad
  • 2005-02-18 20:26

Men timedemo borde inte ens ligga i consolen. Det borde vara inbyggt i menyn i alla fps-spel. Finns väl inte nån seriös spelare som inte vill tveaka inställnignarna, och då är timedemo det enda riktigt bra sättet att jämföra olika inställningar.

Ursprungligen av Stephan H:

Men timedemo borde inte ens ligga i consolen. Det borde vara inbyggt i menyn i alla fps-spel. Finns väl inte nån seriös spelare som inte vill tveaka inställnignarna, och då är timedemo det enda riktigt bra sättet att jämföra olika inställningar.

http://www.boodizm.net/cod/commands.asp

Recording and playing demos demo demo <demoname>
record g_syncronousclients 1;record;g_syncronousclients 0;
stoprecord stoprecord

1
Bevaka tråden