Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sony Ericsson lanserar äntligen Z800i

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det var på tiden! Jag var väldigt nära att satsa på en v800 och låsa upp så jag sliper "Vodaf(å)ne" men nu kommer Z800i dessutom i fler färg (som Ibook användare vill jag ha en vit) och unbranded!

Sitter på jobbet och hinner inte länka några bilder men dem finns på SE:s hemsidan!

Känner mig nästan jovialisk, hur löjligt det än verkar

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-02-16 15:42

Trevligt.

Hoppas bara in den är lika plastig som v800.

Hur vore det om ni orkade fixa vettiga rubriker på diskussionerna? Tar inte längre tid och besparar oss en massa extrajobb.

Har bytt rubrik till "Sony Ericsson lanserar äntligen Z800i" istället för "Äntligen!!!!!!!!!!!!! Z800i!"

Ursprungligen av Björnström:

Hur vore det om ni orkade fixa vettiga rubriker på diskussionerna? Tar inte längre tid och besparar oss en massa extrajobb.

Har bytt rubrik till "Sony Ericsson lanserar äntligen Z800i" istället för "Äntligen!!!!!!!!!!!!! Z800i!"

Det var inte meningen att ställa till det för dig, Björnström... var bara euforisk och upprymd! Sorry!

  • Oregistrerad
  • 2005-02-16 17:26

Jag tycker man hajjar båda fint. Det finns m y c k e t värre ex. Inget att ödsla tid på.

  • Medlem
  • International user
  • 2005-02-16 17:39

Björnström, hämma inte vår eufori i vissa trådar...

  • Oregistrerad
  • 2005-02-16 17:46

...förresten blev den ny rubben tråkigare...

1
Bevaka tråden