Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

När kommer uppdaterade iPods?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-02-15 22:57

Går i Baltazarcirklar och väntar på en uppdaterad iPod. Någon som har någon koll på varför den här versionen funnits på banan så länge? (Typiskt att detta ska ske när jag ska köpa...)

  • Oregistrerad
  • 2005-02-15 23:03

Köp en Shuffle så länge...
Iofs inget svar på frågan, men för casual musiklyssning så är den oslagbar...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-02-16 00:21

Vad ska jag med ett sådant missfoster till spelare till? Musikspelare utan display är som att hoppa tillbaka till walkman och skulle jag aldrig göra.

Surt inlägg ellerhur?

  • Medlem
  • Mjölby
  • 2005-02-16 07:52
Ursprungligen av acke:

Vad ska jag med ett sådant missfoster till spelare till? Musikspelare utan display är som att hoppa tillbaka till walkman och skulle jag aldrig göra.

Sa jag också - och köpte två.

Alltså, Shuffle har väckt habegär hos mig som jag aldrig trott fanns.

Problemet är snarare att min nuvarande iPod skulle känna sig rejält mobbad och undanskyffad om jag köpte en Shuffle. Och jag vill ju inte vara taskig

Men till Ackes fråga; rykten har spunnit ganska länge om en uppdaterad iPod mini. Antagligen med 5Gb, men kanske mer. Creatives konkurrent har ju 6Gb och färgskärm, så vem vet? Men minin är ett år gammal nu, och den kommer garanterat uppdateras först.

Vanliga poden introducerades förra sensommaren, så sådär jättelänge har den väl inte funnits?

  • Oregistrerad
  • 2005-02-16 13:22

Min 1G-iPod's hörlursuttag har gett upp så jag väntar också otåligt på iPod gen. 5.

Hittade detta

Digital-ink-skärm ser lite intressant ut. Antar att Apple varit med på ett hörn och modifierat firmwaren åt dem, de har knappast hackat in en ny progress-bar själva.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-02-16 17:49
Ursprungligen av ceder:

Min 1G-iPod's hörlursuttag har gett upp så jag väntar också otåligt på iPod gen. 5.

Hittade detta

Digital-ink-skärm ser lite intressant ut. Antar att Apple varit med på ett hörn och modifierat firmwaren åt dem, de har knappast hackat in en ny progress-bar själva.

Tjenare Ceder. Ser bra ut det där, en iPod med mer batteritid. Visste väl att jag tänktre rätt när jag väntade 5 gen innan jag slog till.

Är iofs inte så säker på att de inte hackat. Såg någon artikel om just det. Tyvärr kanske man ska säga...

1
Bevaka tråden