Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Månadskostnad och prestanda för WoW?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Jag undrar hur mycke månadskostnaden ligger för WoW ?
Sen en sak till kan man spela WoW på en iBook 12" med 1,256gb minne 80gb hd ??

Månadskostnaden ligger runt 100 kr lite över lite under beroende på hur många månader du betalar för i stöten.

Vad har du för processor? Minnet räcker gott och väl till.
Disken måste du ha misnt 3 Gb ledigt på.

Sök på forumet! Det finns minst 1 tråd här som tar upp allt det du frågor om.

Power PC 1,2Ghz .. men grafikkortet e tveksamt med endast 32mb ram.

Alla svar finsn här:
http://www.99mac.se/forum/showthread.php?t=57623

Tråden är lång jag vet men infon finns där hur prestandan är med iBooks.
jag har ingen egen så jag vet inte.

  • Medlem
  • Helsingborg
  • 2005-02-13 11:39

Det kommer att funka fin fint! Jag har nu kör i helgen på en Powerbook 1 ghz med 1 gb ram och det funkar jätte bra... Nu vet jag inte om det kanske hade funkat ännu bättre om hade kör med bredband (har bara modem på gården)... Det är klart, powerbooken blir lite trött i stora städer men det är mest när den cachar...

Ursprungligen av Rayden:

Det kommer att funka fin fint! Jag har nu kör i helgen på en Powerbook 1 ghz med 1 gb ram och det funkar jätte bra... Nu vet jag inte om det kanske hade funkat ännu bättre om hade kör med bredband (har bara modem på gården)... Det är klart, powerbooken blir lite trött i stora städer men det är mest när den cachar...

Kan bara instämma. KÖr själv med PB 12:a med 1,25 GB ram och det flyter lite bättre nu än när betan gick. Det beror väl på den sista Open GL patchen och nya drivisar från Apple med 10.3.8 och har för mig att Blizzard släppte en update på ca 40 MB också. De är klart är man hardcore games så tycker att det flyta ÄNNU bättre Kan bara nämna att det laggar till och från på betydligt snabbare PC också. Detta beror bl a på servrarna där man spelar på också...

1
Bevaka tråden