Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

vardguiden.se fungerar dåligt i Firefox

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Sökte mig till www.vardguiden.se för lite info. Men något skumt är det, för sidan laddas om oavbrutet, om och om igen. Det hjälper inte att klicka på stoppknappen heller.

Detta uppstår med Firefox. Har inte testat Safari.

Senast redigerat 2005-02-12 10:25
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-02-12 10:19

För mig fungerar www.vardguiden.se (detta är den rätta adressen, du har kastat om två bokstäver ) bra i både Safari och Firefox.

Vilken version av Firefox använder du?

Ursprungligen av mrjean:

För mig fungerar www.vardguiden.se (detta är den rätta adressen, du har kastat om två bokstäver ) bra i både Safari och Firefox.

Vilken version av Firefox använder du?

Ah, jag skrev fel i inlägget. Att komma fram till vårdguiden går bra även för mig - men kollade du om sidan verkligen inte laddar om sig hela tiden?
jag använder Firefox version 1.0 och OSX.3.7

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-02-12 10:27

Den laddar inte om hos mig vad jag har märkt (kollat lite snabbt i HTML-koden också och jag ser inget sådant där).

Hur ofta gör den det?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-02-12 11:00

Laddar inte om hos mig heller (Safari). Vad händer om du ändrar storlek på ditt webbfönster? Laddar den fortfarande om?

Ursprungligen av osve97:

Laddar inte om hos mig heller (Safari). Vad händer om du ändrar storlek på ditt webbfönster? Laddar den fortfarande om?

Den laddar om sig så fort den är klar, vilket med min uppkoppling innebär typ varje eller varannan sekund. Lite jobbigt eftersom jag då förpassas till övre delen av sidan hela tiden. (Gäller att läsa fort som ....)
Ska tillägga att jag även kör temat "Saferfox Expanded" i Firefox, om det nu kan påverka.

Hos mig laddar inte Vårdguiden över huvud taget. Testat Firefox och Safari. Dundrar på som bara den i IE/Windows dock. [himlar med ögonen]

Jag har förtydligat rubriken i ditt inlägg. Läs mer här:
http://www.99mac.se/forum/announcement.php?f=91

Problemet var temporärt. Ett par dagar senare uppstod inte loopen.

1
Bevaka tråden